Gå til innhold

seksuelt misbrukt


Lunepunen

Anbefalte innlegg

Jeg ble seksuelt misbrukt av min egen bestefar da jeg var barn.

Startet vel før skole alder og sluttet med overgrepene rundt 13 års alderen.

Dette skjedde regelmessig. Jeg trodde alltid jeg skulle klare å holde dett efor meg selv og fortrenge det hele, MEN nå har kroppen sagt stopp og jeg klarer ikke å holde på denne hemmligheten mere. Siden ingen i min familie vet noe, så slapp jeg bomba til min tante i uka her. Og da viste det seg at min lillesøster har fortalt at bestefar hadde vist tissen sin og tatt på henne noen ganger. Og det er derfor jeg føler jeg MÅ fortelle det nå.... Denne mannen må stoppes, min lille søster skal ikke få gjennomgå det jeg har gjort.

Jeg har slitt veldig med dette de siste 5 årene og det gjør innmari vondt i kroppen.

Jeg ble selv mor for 6 mnd siden og det har blitt verre etter dette, kan ikke forstå at et barn skal oppleve slikt!!

Jeg og min lege skal finne ut hvilken behandling jeg skal få, og se litt på sammnehengen med diverse vansker jeg har.

Nå vil jeg anmelde det som har skjedd og kreve erstatning for det jeg har måttet gjennom... Noen som vet hva et slikt krav kan ligge på?

Jeg har ennå ikke fått tatt utdannelse pga angst for å mislykkes.Dårlig konsentrasjon, har ikke mulighet til å fokusere. Har dårlig selvbilde, sover dårlig, redd for å såre noen så jeg sier ikke i mot folk. Underkuer meg selv.

Jeg har det 70% bra og 30 % der livet kunne tatt slutt... slitsomt!

Har heldigvis en flott mann og ei flott datter, men barndommen sliter i meg!!

Vil så gjerne ha et normalt liv, ikke alle disse tunge og vonde følelsene.

Jeg vil kreve erstatning for alt han har gjort, hva ligger slike krav på... han har hindret meg i så mye, og her sitter jeg med masse studielån og ingen utdannelse. Og for at han har ødelagt barndommen min og mye av livet mitt generelt! Vil at han skal svi og at jeg skal få litt kompasasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Du skriver ikke hvor gammel du er, maxbeløpet er satt utfra hva som var maxbeløpet det året det siste overgrepet skjedde.

Det er ikke alle som får maxbeløpet, det avgjøres av de som søknaden sendes til.

Man blir ikke rik av dette, jeg fikk 150.000,- og det var maxbeløpet i 1991.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...