Gå til innhold

Tips til gode leger på Østlandet?

Anbefalte innlegg

Gjest Han tar meg ikke på alvor
Skrevet

Jeg vurderer å bytte fastlege. Har hatt den samme legen i mange år og har vært fornøyd, men ant. har han fått for mye i eget liv de senere år for nå dukker det opp både det ene og det andre på ham.

Jeg ønsker meg en sympatisk lege, kvinne eller mann (helst kvinne) som er "up to date", menneskelig, har tid og forståelse. Og et bredt spekter av erfaring.

Er det noen du kan anbefale?

Skjønner at "de beste" ant. ikke har plass på sin fastlegeliste, men det er verdt et forsøk.

Skrevet

Det er vanskelig å svare konkret, for begrepet Østlandet dekker jo et meget stort geografisk område, og fastlegeordningen er inndelt kommunevis.

Her kan du finne ut hvilke fastlegerder er tilgjengelige i din kommune eller ditt fylke.

https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do

Hilsen

Hilsen

Takk for tips. Men jeg hadde håpet på konkrete tips da slike lister som dette ikke forteller noe om kvaliteten på legen.

Jeg skrev hele Østlandet siden jeg gjerne kjører litt for å få en lege som det går ann å gå til og som jeg kan trives med.

:)

Skrevet

Jeg vet om en BRA fastlege i Oppland, og en bra i Oslo nord. Jeg vet ikke hvor du bor, og heller ikke hvor langt du vil kjøre.. Begge er menn..

Skrevet

Takk for tips. Men jeg hadde håpet på konkrete tips da slike lister som dette ikke forteller noe om kvaliteten på legen.

Jeg skrev hele Østlandet siden jeg gjerne kjører litt for å få en lege som det går ann å gå til og som jeg kan trives med.

:)

Skal du dekke hele Østlandet skal du ikke bare kjøre litt...

Sofies mamma
Skrevet

Jeg kan komme med forslag hvis du sier hvor du bor eller i nærheten av hvor du bor. Antar at du ikke skal kjøre til Kragerø dersom du bor i Hamar.

Skrevet

Jeg kan komme med forslag hvis du sier hvor du bor eller i nærheten av hvor du bor. Antar at du ikke skal kjøre til Kragerø dersom du bor i Hamar.

Jeg beklager at jeg ikke tenkte lenger enn jeg gjorde.

Områdene som er aktuelle er, Halden, Fredrikstad, Sarpsborg og opp så langt som Askim, Mysen ol.

Takk.

Skrevet

Jeg vet om en BRA fastlege i Oppland, og en bra i Oslo nord. Jeg vet ikke hvor du bor, og heller ikke hvor langt du vil kjøre.. Begge er menn..

Takk for hjelpen, beklager at jeg gav en dårlig forklaring, Østlandet er jo stort.

For meg er det ønskelig rundt Halden, Fredrikstad, Sarpsborg og opp til Mysen, Askim osv.

Skrevet

Skal du dekke hele Østlandet skal du ikke bare kjøre litt...

Beklager, veldig korrtenkt av meg. Det blir jo fort stort, er klar over det.

For meg er det interessant å finne en i radiusen Halden, Fredrikstad, Sarpsborg og opp til Askim, Mysen, Våler osv.

Takk.

Skrevet

Jeg beklager at jeg ikke tenkte lenger enn jeg gjorde.

Områdene som er aktuelle er, Halden, Fredrikstad, Sarpsborg og opp så langt som Askim, Mysen ol.

Takk.

det er jo vanskelig å anbefale leger for andre; det meste har jo med personlig kjemi å gjøre. Dessuten synes jeg ikke man kan gå ut med fullt navn på slike fastleger her i et slikt forum.

Du nevner Halden; du kan jo se om du klarer å lete opp navnet på den legen som driver solo-praksis i bygget vegg i vegg med politistasjonen. Han kan anbefales, men jeg vil ikke gi deg hans navn her.

Men som alle de andre sier; du er avhengig av at legen har ledig liste og det sjekker du på nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...