myself30 Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Jeg plages med pine i magen pluss at den er oppblåst. Jeg har lest at mage reagerer på melk, men jeg har testet ut perioder med melk og en periode hvor jeg ikke bruker melk - men merker ingen forskjell. Jeg har matallergi på nøtter, epler o.l. men dette holder jeg meg unna. Er nå så lei av å ha vondt og å ha den stooore magen. Er det noen som har andre tips til meg - på hva dette kan komme av? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Det er jo også mange som reagerer på hvetemel og erfarer at de blir bedre i magen av et kosthold med mindre karbohydrater. 0 Siter
spiky Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Jeg har det sånn hvis jeg spiser fint brød/boller etc 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Har du holdet deg HELT unna melk og melkeprodukter? Kan du reagere på gluten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.