Gå til innhold

Skiftet spiral, vente med sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å spørre da jeg var hos legen og fikk skiftet spiral. Og jeg sitter relativt åpent til her på kontoret, så jeg har ikke lyst til å skifte.

Men må jeg vente med å ha sex i og med jeg byttet spiral i dag? Jeg skumleste på felleskatalogen, men kunne ikke se noe. Og pakningsvedlegget på spiralen fikk jeg heller ikke med meg.....

Gjest Kontorrottata
Skrevet

''Glemte å spørre da jeg var hos legen og fikk skiftet spiral. Og jeg sitter relativt åpent til her på kontoret, så jeg har ikke lyst til å skifte.''

Jeg ville nok heller ikke tatt sjansen på å skifte spiral på kontoret.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg byttet fra kobber-spiral til hormonspiral for snart et år siden.

Da fikk jeg beskjed av legen om at jeg burde vente med sex 1 døgn ca, pga infeksjonsfaren.

Skrevet

''Glemte å spørre da jeg var hos legen og fikk skiftet spiral. Og jeg sitter relativt åpent til her på kontoret, så jeg har ikke lyst til å skifte.''

Jeg ville nok heller ikke tatt sjansen på å skifte spiral på kontoret.

HERREGUD: ha ha ha ha ha.

Det gikk LITT fort da jeg skrev innlegget ja......

Har ikke lyst til å sitte og "skrifte" for alle. BURDE jeg ha skrevet. Men det ble borte noen ord og bokstaver...... Er det mulig? ha ha ha. Og ikke kan jeg skylde på varmen i dag heller....

Gjest Elextra
Skrevet

HERREGUD: ha ha ha ha ha.

Det gikk LITT fort da jeg skrev innlegget ja......

Har ikke lyst til å sitte og "skrifte" for alle. BURDE jeg ha skrevet. Men det ble borte noen ord og bokstaver...... Er det mulig? ha ha ha. Og ikke kan jeg skylde på varmen i dag heller....

*LOL*

Gjest mandolina
Skrevet

I pakningsvedlegget for Levonova står det at det er best å vente et par dager etter innsetting før du har samleie.

Hilsen

Skrevet

I pakningsvedlegget for Levonova står det at det er best å vente et par dager etter innsetting før du har samleie.

Hilsen

Tusen takk for hjelpen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...