Debra-irl Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Glemte å spørre da jeg var hos legen og fikk skiftet spiral. Og jeg sitter relativt åpent til her på kontoret, så jeg har ikke lyst til å skifte. Men må jeg vente med å ha sex i og med jeg byttet spiral i dag? Jeg skumleste på felleskatalogen, men kunne ikke se noe. Og pakningsvedlegget på spiralen fikk jeg heller ikke med meg..... 0 Siter
Gjest Kontorrottata Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 ''Glemte å spørre da jeg var hos legen og fikk skiftet spiral. Og jeg sitter relativt åpent til her på kontoret, så jeg har ikke lyst til å skifte.'' Jeg ville nok heller ikke tatt sjansen på å skifte spiral på kontoret. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Jeg byttet fra kobber-spiral til hormonspiral for snart et år siden. Da fikk jeg beskjed av legen om at jeg burde vente med sex 1 døgn ca, pga infeksjonsfaren. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 ''Glemte å spørre da jeg var hos legen og fikk skiftet spiral. Og jeg sitter relativt åpent til her på kontoret, så jeg har ikke lyst til å skifte.'' Jeg ville nok heller ikke tatt sjansen på å skifte spiral på kontoret. HERREGUD: ha ha ha ha ha. Det gikk LITT fort da jeg skrev innlegget ja...... Har ikke lyst til å sitte og "skrifte" for alle. BURDE jeg ha skrevet. Men det ble borte noen ord og bokstaver...... Er det mulig? ha ha ha. Og ikke kan jeg skylde på varmen i dag heller.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 HERREGUD: ha ha ha ha ha. Det gikk LITT fort da jeg skrev innlegget ja...... Har ikke lyst til å sitte og "skrifte" for alle. BURDE jeg ha skrevet. Men det ble borte noen ord og bokstaver...... Er det mulig? ha ha ha. Og ikke kan jeg skylde på varmen i dag heller.... *LOL* 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 I pakningsvedlegget for Levonova står det at det er best å vente et par dager etter innsetting før du har samleie. Hilsen 0 Siter
Debra-irl Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 I pakningsvedlegget for Levonova står det at det er best å vente et par dager etter innsetting før du har samleie. Hilsen Tusen takk for hjelpen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.