Gjest tidlig ute Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Når legger flyselskapene ut biletter for jui 2009? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Tror det er 355 dager fram i tid en kan bestille, dvs at du kan bestille reiser fram til midten av juli allerede nå. Sas har i alle fall lagt ut alle sine ruter fram til da tror jeg. 0 Siter
Gjest tidlig ute Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Tror det er 355 dager fram i tid en kan bestille, dvs at du kan bestille reiser fram til midten av juli allerede nå. Sas har i alle fall lagt ut alle sine ruter fram til da tror jeg. Ja, jeg ser SAS har lagt ut billetter, men de kom på 6000kr mer enn vi betalte i år, når jeg søkte. Jeg mener Ryanair og Norwegian, billigturene. Når legges de ut. For juli. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ja, jeg ser SAS har lagt ut billetter, men de kom på 6000kr mer enn vi betalte i år, når jeg søkte. Jeg mener Ryanair og Norwegian, billigturene. Når legges de ut. For juli. Send e-mail til de og spør. 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ja, jeg ser SAS har lagt ut billetter, men de kom på 6000kr mer enn vi betalte i år, når jeg søkte. Jeg mener Ryanair og Norwegian, billigturene. Når legges de ut. For juli. Mulig det har skjedd endringer, men jeg mener at Ryanair "legger ut" billetter to ganger i året. Så jeg tror nok du må vente til sent på høsten, kanskje november, før du får bestilt billetter for neste sommer. 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Gå inn på bestillingskalenderene til Ryan Air og Norwegian så finner du ut av det.Synest og huske at Hos Ryan Air går det ikke å bestille så lenge i forveien,ca 6 mnd tror jeg. Ellers er ikke Norwegian så billige lenger:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.