Gå til innhold

Lampekjede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, eg vet det er "husmorsspørsmål" men de har jo kjeder for det meste.

Men kor lønner det seg å kjøpe lamper (taklamper osv.) ?

Skrevet

Nå kan ikke jeg fordra Ikea, men de har mange rimelige lamper der vet jeg :0)

Gjest minnah
Skrevet

Akkurat nå er det vel salg både på det ene og det andre, så du kanskje kan gjøre et kupp på lamper fra Herstal el.l?

Gjest mandolina
Skrevet

Vi kjøper lamper på Lampehuset når de har salg og inntil 70% avslag.

Lampehuset er en butikkjede.

Hilsen

Skrevet

Eg kan ikkje fordra IKEA eg heller, men om eg _må_ så må eg.

Har forresten sett en perfekt kommode der, som eg sikkert kommer til å kjøpe. :)

Skrevet

Hilsen

Takk.

Skrevet

Akkurat nå er det vel salg både på det ene og det andre, så du kanskje kan gjøre et kupp på lamper fra Herstal el.l?

Ok. Herstad har eg aldri hørt, kanskje de har det i Bergen?

Gjest minnah
Skrevet

Ok. Herstad har eg aldri hørt, kanskje de har det i Bergen?

Herstal. Ikke en lempekjede, altså, men et lampemerke av fiiin sort. ;-)

Skrevet

Broren min er elektriker og påstår at ingen med vettet i behold anskaffer seg lamper på Ikea. ;)

(Huset mitt har mange Ikealamper, asså! Men de har stort sett vært anskaffet av de som bodde her før meg, det skal sies til mitt forsvar!)

;)

Gjest lamper fra ikea
Skrevet

Broren min er elektriker og påstår at ingen med vettet i behold anskaffer seg lamper på Ikea. ;)

(Huset mitt har mange Ikealamper, asså! Men de har stort sett vært anskaffet av de som bodde her før meg, det skal sies til mitt forsvar!)

;)

Elektrikeren jeg bruker kjøper selv lamper på ikea, så dette er det tydeligvis delte meninger om.

Skrevet

Herstal. Ikke en lempekjede, altså, men et lampemerke av fiiin sort. ;-)

Fant de, "rare" lamper men sikkert fine greier...:-)

Skrevet

Hilsen

Fant flere "Lampehuset" butikker i Bergen, skal innom der å se om eg finner noe.

Skrevet

;)

Eg er skeptisk sjøl, og eg er også elektriker.

Skrevet

Eg er skeptisk sjøl, og eg er også elektriker.

I to av lampene jeg har derfra går pærene hele tida. Veit selvfølgelig ikke om det er tilfeldig, men har aldri problemer med andre lamper på samme måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...