Gjest jobbsøkeren Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ønsker ikke tjene mindre enn 280 000 i året (som jeg har nå), det er eneste kriterie:o) Noen med gode tips til meg? Jeg er utdannet og jobber som helsesekretær på sykehus nå, men er så lei sykdom og elende! Hva kan jeg søke på med min utdannelse da? Hva med saksbehandler på NAV ol? Må man være sosionom ol da? Hjelp meg å finne annene jobb!!! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Søk på Finn.no, der kan du hake av for yrkesgrupper, og se om noen interessante annonser dukker opp. Mange ulike stillinger der ute! :-) 0 Siter
fresja Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Søk på Finn.no, der kan du hake av for yrkesgrupper, og se om noen interessante annonser dukker opp. Mange ulike stillinger der ute! :-) Les jobbannonser i avisene! 0 Siter
Elis31 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 280 000 får man vel for de fleste jobber, med mindre du nettopp har gått ut av videregående. Så det er vel liten sjanse for at du skal tape noe lønn ihvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.