Gå til innhold

Hva hjelper mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ikke for å ta fra deg håpet,men både sønnen min og jeg har prøvd seaband mot reisesyke. Vi har dessverre ikke hatt noen effekt av det. Men det kan jo virke på deg alikevel.

Jeg forsøker, funker det ikke, så gjør det ikke det. Virker det så blir jeg glad.

He he, jeg har prøvd så mye rart opp igjennom at jeg har en innstilling at jeg prøver, kanskje blir jeg positivt overrasket, hvis ikke så pytt pytt, da vet jeg det :o)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

3

• Mamma07

2

• Persille1365381127

2

• skal

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1217931132' post='3928396]

Jeg vet ikke hvilken styrke han har. Jeg skal jammen meg prøve, for jeg tørner snart her.

Tenkte på en annen ting ang halsbrann som mannen min fikk høre når han var hos legen for dette. Han fikk beskjed om at det hjalp om du tok sink. Han tar nå sink daglig og har blitt mye bedre av dette.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Tenkte på en annen ting ang halsbrann som mannen min fikk høre når han var hos legen for dette. Han fikk beskjed om at det hjalp om du tok sink. Han tar nå sink daglig og har blitt mye bedre av dette.

Sink ja, når du sier det så spiser jo mamma det for halsbrann. Feriemodus her hos meg, så jeg husker ikke fra A til B ;o)

Takk for påminnelsen. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...