Gjest ny i jobben Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Kan noen svare meg på hva en kan forvente sånn ca av å ha en jobb som regnskapsmedarbeider? Og er det store variasjoner hvis en jobber ved et vanlig regnskapskontor i forhold til i en regnskapsavd. i en større bedrift? Jeg er litt usikker på om min lønn er "rettferdig", men er ikke frekk nok til å spørre mine kollegaer hva de har i timen. Noen svar? 0 Siter
Gjest anonym regnskapsfører Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Jeg begynte å jobbe for noen måneder siden, nyutdannet men med jobberfaring fra et annet yrke. Hadde fire jobbtilbud, med lønn på 350', 360', 370' og 380'. Regnskapsbyråene var de to laveste. Jeg tok likevel ett av dem, fordi det var der jeg ønsket å jobbe. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 På min arbeidsplass tjener vedkommende rundt 330.000,- i året. 0 Siter
Gjest ny i jobben Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 På min arbeidsplass tjener vedkommende rundt 330.000,- i året. Det er hva jeg tjener også. Hmm... Ja da tjener jeg i hvert fall ikke spesielt dårligere enn der du jobber. Spesielt med tanke på hvor fersk jeg er i jobben. Men jeg har inntrykk av at andre her tjener mer. Selv om de ikke sier det rett ut i kroner og øre. Jeg er sikkert bare grisk 0 Siter
fresja Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Det er hva jeg tjener også. Hmm... Ja da tjener jeg i hvert fall ikke spesielt dårligere enn der du jobber. Spesielt med tanke på hvor fersk jeg er i jobben. Men jeg har inntrykk av at andre her tjener mer. Selv om de ikke sier det rett ut i kroner og øre. Jeg er sikkert bare grisk Det er da rimelig at dine kolleger har mer lønn enn deg som er nytilsatt. Du har vel omtrent det som våre regnskapsmedarbeidere med full ansiennitet har. Jeg har jobbet ved diverse avdelinger i firmaet, og det var på regnskapsavdelingen vi var mest underbetalt! 0 Siter
Gjest Jobber i stor bedrift Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Du er kanskje en arbeidskollega av meg? På jobben min er det nemmelig også en hysj, hysj om hva hver enkelt tjener Selv har jeg ingen utdanning men har jobbet et par år nå, og jeg tjener som du, ca 330.000.- (Begynnerlønn var 280.000.-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Det er hva jeg tjener også. Hmm... Ja da tjener jeg i hvert fall ikke spesielt dårligere enn der du jobber. Spesielt med tanke på hvor fersk jeg er i jobben. Men jeg har inntrykk av at andre her tjener mer. Selv om de ikke sier det rett ut i kroner og øre. Jeg er sikkert bare grisk Da er det ikke verst, for h*n hos oss har 3-4 års ansiennitet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.