Gå til innhold

Reinstallere Dell Pc

Anbefalte innlegg

Gjest Her er det krøll!!
Skrevet

Jeg har fått noe skikkelig krøll på maskinen min. Markøren ruller over skjermen, det flasher og er umulig å komme innpå programmene. Det gir seg etter en stund, men mistanken om virus er jo ganske høy. Jeg har tidligere tatt reinnstallering, ctr+f11 ved oppstart. Nå er det umulig å komme innpå denne funksjonen. Maskinen lager ulyder når jeg slår den på, og for å stoppe dette må jeg trykke på tastaturet. Dermed kommer jeg ikke inn på reinnstallerings-funksjonen.

Er det mulig å reinstallere etter at windows har startet, og jeg er logget på? Jeg håper inderlig at jeg kan kjøre reinstallering av maskinen, etter jeg har logget på....

Gjest dellkrangleren
Skrevet

dell har en søt funksjon innebygd hvor du rett og slett sletter alt, selv om du ikke kommer inn på ctrl+f11..

måtte krangle lenge med teknikeren deres før jeg fikk vite det, men det var deilig når jeg først fikk svaret. men nå husker jeg ikke helt, o det var ctrl+alt+f11 eller ctrl+shift+f11, men mener det var en av disse to.

jeg reinnstallerte min med andre windowscd'er både før og etter dette, så hadde ikke det recoverytullet deres inne når jeg gjorde det, så vet ikke hvordan det fungerer om du har alt fra dell inne på pc'en.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...