Gå til innhold

Kan han ikke bare reise.....

Anbefalte innlegg

Gjest antialtantialt
Skrevet

Nei, det gjør han nok ikke. Han skal sikkert ha erstatning av den norske staten også til slutt. Bare vent!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg blir vel egentlig mer oppgitt over Brynjar Meling enn over Mullah Krekar når jeg skal være helt ærlig...

Gjest mandolina
Skrevet

Norge har jo utvist mennesket, så det er vel rimelig at han ingen ingen rettigheter har.

Han kan da bare reise til et sted, hvor han vil trives ved å bo i, her er det ingen som vil holde ham tilbake. Og meget få vil gråte over hans avreise.

Hilsen

Skrevet

Veldig godt spørsmål.

Han er utvist, men velger selv å bli her.

Han har vært tilbake uten å bli drept før, hvorfor skal det være så mye farligere for ham nå?

Skulle ønske de bare kunne tvangssende ham ut - som de gjør med mange andre...

Skrevet

Nei, det gjør han nok ikke. Han skal sikkert ha erstatning av den norske staten også til slutt. Bare vent!

Blir ikke overasket nei!!!

Skrevet

Veldig godt spørsmål.

Han er utvist, men velger selv å bli her.

Han har vært tilbake uten å bli drept før, hvorfor skal det være så mye farligere for ham nå?

Skulle ønske de bare kunne tvangssende ham ut - som de gjør med mange andre...

Synes det er merklig at de ikke får han ut...Jeg skulle med glede hjulpet å bære han over grensen.. ;0)

Han sa jo selv han ville reise!

Skrevet

Norge har jo utvist mennesket, så det er vel rimelig at han ingen ingen rettigheter har.

Han kan da bare reise til et sted, hvor han vil trives ved å bo i, her er det ingen som vil holde ham tilbake. Og meget få vil gråte over hans avreise.

Hilsen

Tror ingen vil savne han nei...

Skrevet

Jeg blir vel egentlig mer oppgitt over Brynjar Meling enn over Mullah Krekar når jeg skal være helt ærlig...

Vel, han får jo betalt for å gjøre en jobb, så da må han vel utføre den..Er glad det ikke er meg eller mine som har den jobben!

Gjest mandolina
Skrevet

Brynjar Meling er jo blitt en slags advokatkjendis pga denne saken, så den tar han nok gjerne, mot å få natvnet sitt i massemedia nesten hver dag.

Hilsen

Skrevet

Synes det er merklig at de ikke får han ut...Jeg skulle med glede hjulpet å bære han over grensen.. ;0)

Han sa jo selv han ville reise!

Merkelig hele denne greia, synes jeg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vel, han får jo betalt for å gjøre en jobb, så da må han vel utføre den..Er glad det ikke er meg eller mine som har den jobben!

''Vel, han får jo betalt for å gjøre en jobb, så da må han vel utføre den..''

Er det noen som tvinger ham til å ta denne saken? Nope! Han kan selv _velge_ å la være å gi Mullah Krekar mer ved på bålet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Er det noen som tvinger ham til å ta denne saken? Nope! Han kan selv _velge_ å la være å gi Mullah Krekar mer ved på bålet.

Dessuten jobber han gratis for Krekar ifølge aftenposten i dag!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dessuten jobber han gratis for Krekar ifølge aftenposten i dag!

Det kommer vel av at han regner med en klekkelig andel av erstatningssummen om Krekar, måtte lynet så ned i ham, skulle vinne frem. Selv ikke en advokat kan leve på bare luft. :-O

hidi, the scorpion
Skrevet

Det kommer vel av at han regner med en klekkelig andel av erstatningssummen om Krekar, måtte lynet så ned i ham, skulle vinne frem. Selv ikke en advokat kan leve på bare luft. :-O

Klart ikke! Men all omtalen bringer vel noen mynter i skuffen, vil jeg tro:(

Alle mennesker har krav på advokat, men den sleipingen Krekar, har vi fått mer enn nok av. Den mannen fortjener å bli sendt ut av landet for livstid, og la andre familier med syke barn etc få bli.

Skrevet

Klart ikke! Men all omtalen bringer vel noen mynter i skuffen, vil jeg tro:(

Alle mennesker har krav på advokat, men den sleipingen Krekar, har vi fått mer enn nok av. Den mannen fortjener å bli sendt ut av landet for livstid, og la andre familier med syke barn etc få bli.

''«Problemet» er altså de europeiske menneskerettighetene som sier at personer ikke kan utvises hvis de risikerer tortur eller dødsstraff i landet de kommer til.''

http://www.nettavisen.no/innenriks/article1764762.ece

Har ikke mye til overs for mannen, men tortur ønsker jeg ikke engang han. Jeg tror vår "sivilisasjon" på mange måter kan dømmes utifra hvordan vi behandler de vi hater eller ser ned på.

Skrevet

''«Problemet» er altså de europeiske menneskerettighetene som sier at personer ikke kan utvises hvis de risikerer tortur eller dødsstraff i landet de kommer til.''

Har ikke mye til overs for mannen, men tortur ønsker jeg ikke engang han. Jeg tror vår "sivilisasjon" på mange måter kan dømmes utifra hvordan vi behandler de vi hater eller ser ned på.

Skrevet

Det er sant! Men han tjener nok godt...

Skrevet

Jeg tror han er en av terroristene selv...

Skrevet

Jeg tror han er en av terroristene selv...

Og da kan vi drite i menneskerettighetene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...