Gå til innhold

Kan han ikke bare reise.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da kan vi drite i menneskerettighetene?

Øye for øye, tann for tann...??

Jeg tror han har et stort nettverk, så han er nok ikke i så stor fare som han vil ha det til!

Men det er klart mye behagligere å bli her i Norge.

Terroristenes paradis var det noen som sa...

Skrevet

Øye for øye, tann for tann...??

Jeg tror han har et stort nettverk, så han er nok ikke i så stor fare som han vil ha det til!

Men det er klart mye behagligere å bli her i Norge.

Terroristenes paradis var det noen som sa...

Får sette igang kamp for en lovendring da, om at terrorister kan tortureres. Mordere drepes. Noen muslimske land har fått det fint til, kutte en hånd hvis man stjeler f.eks. Pisking.

Øye for øye, tann for tann er ikke noe jeg forbinder hverken med et sivilisert samfunn eller menneskerettigheter.

hidi, the scorpion
Skrevet

''«Problemet» er altså de europeiske menneskerettighetene som sier at personer ikke kan utvises hvis de risikerer tortur eller dødsstraff i landet de kommer til.''

http://www.nettavisen.no/innenriks/article1764762.ece

Har ikke mye til overs for mannen, men tortur ønsker jeg ikke engang han. Jeg tror vår "sivilisasjon" på mange måter kan dømmes utifra hvordan vi behandler de vi hater eller ser ned på.

Og den "propagandaen" tror du på? Mannen har feriert i Irak....

Skrevet

Og den "propagandaen" tror du på? Mannen har feriert i Irak....

For meg handler det om prinsipper. Og ja, jeg har tro på menneskerettigheter og domstolen i Haag.

hidi, the scorpion
Skrevet

For meg handler det om prinsipper. Og ja, jeg har tro på menneskerettigheter og domstolen i Haag.

Det har ikke jeg:(

Synes hele domstolen er en latterliggjøring av mennesker som virkelig lider hver eneste dag.Hva hjelper det menneskene i Darfur, at vi har en menneskerettighetsdomstol i Haag?

Og vi tillater slike mennesker som Krekar å la seg bli behandlet der?

Jeg hater tortur, men mannen har faktisk feriert i sitt hjemland, sier ikke det deg noe, om hvor trygg han må føle seg? Millioner av mennesker verden over lider fryktelige tragedier, men du er opptatt av Krekars helse?

Terrorisme er en fryktelig forbrytelse, og han er skyld i terroisme, men du vil redde mannen på bekostning av tusenvis av andre?

Skrevet

Det har ikke jeg:(

Synes hele domstolen er en latterliggjøring av mennesker som virkelig lider hver eneste dag.Hva hjelper det menneskene i Darfur, at vi har en menneskerettighetsdomstol i Haag?

Og vi tillater slike mennesker som Krekar å la seg bli behandlet der?

Jeg hater tortur, men mannen har faktisk feriert i sitt hjemland, sier ikke det deg noe, om hvor trygg han må føle seg? Millioner av mennesker verden over lider fryktelige tragedier, men du er opptatt av Krekars helse?

Terrorisme er en fryktelig forbrytelse, og han er skyld i terroisme, men du vil redde mannen på bekostning av tusenvis av andre?

Hadde jeg kunnet bytte krekar mot tusen barn i Darfur, hadde jeg gjort det any time. Men det kan jeg ikke. Og prisen for å jobbe for menneskerettigheter for _alle_ er blant annet sånne uspiselige som krekar som mest sannsynlig utnytter systemet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hadde jeg kunnet bytte krekar mot tusen barn i Darfur, hadde jeg gjort det any time. Men det kan jeg ikke. Og prisen for å jobbe for menneskerettigheter for _alle_ er blant annet sånne uspiselige som krekar som mest sannsynlig utnytter systemet.

Da er ikke lenger menneskerettigheter for alle! Skal virkelig èn person gå foran tusenvis av andre? Ja, hvis vedkommende var uskyldig. Nei, når vedkommende er skyldig.

Det gjør meg personlig syk, at en egoistisk terrorist, våger å utfordre norsk rettssystem, for så å bringe det videre. Ingen andre asylsøker har fått slike sjanser, de blir sendt på haue og ræva ut, selv med alvorlig syke barn....

At du kan forsvare det for stå på din kappe.

Skrevet

Da er ikke lenger menneskerettigheter for alle! Skal virkelig èn person gå foran tusenvis av andre? Ja, hvis vedkommende var uskyldig. Nei, når vedkommende er skyldig.

Det gjør meg personlig syk, at en egoistisk terrorist, våger å utfordre norsk rettssystem, for så å bringe det videre. Ingen andre asylsøker har fått slike sjanser, de blir sendt på haue og ræva ut, selv med alvorlig syke barn....

At du kan forsvare det for stå på din kappe.

''Ingen andre asylsøker har fått slike sjanser, de blir sendt på haue og ræva ut, selv med alvorlig syke barn....''

Og DER ligger problemet! Men river man ned det arbeidet som er bygget opp med FNs menneskerettighetsarbeid, så settes disses sjanser tiår tilbake.

Skrevet

Får sette igang kamp for en lovendring da, om at terrorister kan tortureres. Mordere drepes. Noen muslimske land har fått det fint til, kutte en hånd hvis man stjeler f.eks. Pisking.

Øye for øye, tann for tann er ikke noe jeg forbinder hverken med et sivilisert samfunn eller menneskerettigheter.

Nei, la oss beskytte dem, ta vare på dem, lage dem mat og sy puter under armene på alle terrorister.

Ikke rart de trives i Norge!

hidi, the scorpion
Skrevet

''Ingen andre asylsøker har fått slike sjanser, de blir sendt på haue og ræva ut, selv med alvorlig syke barn....''

Og DER ligger problemet! Men river man ned det arbeidet som er bygget opp med FNs menneskerettighetsarbeid, så settes disses sjanser tiår tilbake.

Tull! De fleste nordmenn vet hva rettferdighet er, og det er ikke rettferdig å sende familer med syke barn hjem, mens den Krekar får bli. Han er et utskudd, og det bekymrer meg ikke veldig om han blir torturert og drept, om mange andres liv kan bli reddet!

HAN har sjøl valgt sin vei i motsetning til mange andre trengende asylsøkere. Hans egoisme gjør meg kvalm.

Skrevet

Tull! De fleste nordmenn vet hva rettferdighet er, og det er ikke rettferdig å sende familer med syke barn hjem, mens den Krekar får bli. Han er et utskudd, og det bekymrer meg ikke veldig om han blir torturert og drept, om mange andres liv kan bli reddet!

HAN har sjøl valgt sin vei i motsetning til mange andre trengende asylsøkere. Hans egoisme gjør meg kvalm.

De fleste nordmenn som de som sitter i juryer og frikjenner voldtektsmenn fordi de virker kjekke? Nei, de fleste nordmenn vet ikke hva rettferdighet er. De fleste nordmenn ser ikke lenger enn sin egen snute og lar våre styresmakter sende barn og uskyldige mennesker til helvete.

Skrevet

Nei, la oss beskytte dem, ta vare på dem, lage dem mat og sy puter under armene på alle terrorister.

Ikke rart de trives i Norge!

Beskytte ja, maten får de lage sjøl og vil de ha puter får de lære seg å sy. Men beskytte - ja!

Skrevet

Beskytte ja, maten får de lage sjøl og vil de ha puter får de lære seg å sy. Men beskytte - ja!

Totalt uenig.

Norge har ikke bruk for terrorister.

Det er ikke slike jeg vil mine barn skal vokse opp sammen med.

Skrevet

Totalt uenig.

Norge har ikke bruk for terrorister.

Det er ikke slike jeg vil mine barn skal vokse opp sammen med.

De slipper nok å ha så mye med han å gjøre om de vil.

Skrevet

De slipper nok å ha så mye med han å gjøre om de vil.

Joda, akkurat han ja. Men det finnes nok av terrorister i dette landet! Og det kommer garantert flere vi kan beskytte.

hidi, the scorpion
Skrevet

De fleste nordmenn som de som sitter i juryer og frikjenner voldtektsmenn fordi de virker kjekke? Nei, de fleste nordmenn vet ikke hva rettferdighet er. De fleste nordmenn ser ikke lenger enn sin egen snute og lar våre styresmakter sende barn og uskyldige mennesker til helvete.

Ja, det er mulig. Men da er jeg villig til å sende Krekar tilbake, til hvilken skjebne interesserer meg ikke engang!

Det koster enormt med penger å holde Krekar igang, våre skattepenger, som burde bli brukt på noe som betyr noe.

Ingen, i denne verden, bør tenke på om Krekar overlever eller ikke, vi har viktigere menneskeskjebner å ta oss av....

Gjest minnah
Skrevet

Joda, akkurat han ja. Men det finnes nok av terrorister i dette landet! Og det kommer garantert flere vi kan beskytte.

Om han oppholder seg her, har "vi" hverfall noenlunde kontroll på hva han foretar seg. "Keep your friends close", osv..!

Skrevet

Om han oppholder seg her, har "vi" hverfall noenlunde kontroll på hva han foretar seg. "Keep your friends close", osv..!

Er ikke så sikker på om vi har kontrollen...

Tenk hvor mye info ovs han kan dele videre om Norges land og sikkerhet! Skumle greier..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Og da kan vi drite i menneskerettighetene?

Nei, men vi ønsker da ikke at Norge skal bli en fristat for terrorister!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...