Gjest mora2 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 hihihi! http://www.nettavisen.no/it/article2110472.ece 0 Siter
fresja Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Jeg har sett en lignende filmsnutt før, men da var det en annen baby. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Bortsett fra babyen først, var disse bare utrolig irriterende!!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Jeg har sett en lignende filmsnutt før, men da var det en annen baby. Du så hele eller, det var mange forskjellige - ikke bare babyen. De fleste bare usigelig irriterende. 0 Siter
fresja Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Du så hele eller, det var mange forskjellige - ikke bare babyen. De fleste bare usigelig irriterende. Jeg svarte før jeg hadde sett hele, så noe etterpå. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Bortsett fra babyen først, var disse bare utrolig irriterende!!! Jeg holdt på å le meg ihjel av han eldre mannen! For en latter! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Jeg har sett en lignende filmsnutt før, men da var det en annen baby. De er så herlige når de ler slik :0) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 De er så herlige når de ler slik :0) Har ikke lyd på min PC:(((( Elsker slik latter;) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Jeg har ledd mye av folk som ler opp gjennom årene, men dette var definitivt ikke blant de morsomme innslagene. :-D 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Heisann:) morsomt og fikk frem latteren min en gang, men var ikke de fleste gaske tilgjorte da? 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Jeg holdt på å le meg ihjel av han eldre mannen! For en latter! Han er tydeligvis kjent for latteren sin, jeg så ham på et klipp fra et TV-program på YouTube også:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Jeg holdt på å le meg ihjel av han eldre mannen! For en latter! Jeg også! *lattervræl* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Han er tydeligvis kjent for latteren sin, jeg så ham på et klipp fra et TV-program på YouTube også:-) Jeg tror også jeg har sett han før! Hihi! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Heisann:) morsomt og fikk frem latteren min en gang, men var ikke de fleste gaske tilgjorte da? Følte også det med de siste..Men de to første var morsomme! Ferien over nå eller? 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Følte også det med de siste..Men de to første var morsomme! Ferien over nå eller? Vi er seige Blir her ut uka og mulig utover i neste uke også, men så må jeg samle troppene og få skolesakene i orden igjen. Merker stillheten her nå etter at fellesferien er over, men det er jo deilig også 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Vi er seige Blir her ut uka og mulig utover i neste uke også, men så må jeg samle troppene og få skolesakene i orden igjen. Merker stillheten her nå etter at fellesferien er over, men det er jo deilig også Sikkert godt med litt ro også ja! Dere får kose dere videre, så får du løpe inn på Avkroken å få deg et bilde ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.