Gå til innhold

Støvete sofa!! Kun hos meg eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart gal av alt støvet i huset jeg... Og sofaen er desidert værst!

Når man setter seg er det en stor støvsky som kommer fra den, og spesielt synlig er det når solen skinner inn gjennom vinduet:o(

Andre som har det sånn? Er det vanlig? Hva er beste metode for å holde sofaen støvfri? Jeg støvsuger den og vasker trekkene rett som det er...

Gode tips?

Gjest mandolina
Skrevet

I gamle dager tok vi ut sofaen og banket den med teppebanker en gang i året.

Er det puter i sofaen, går det jo an å ta disse ut og gi de en real omgang bank med teppebanker og støvsuge de etterpå.

Jeg har skinnsofa og dermed ikke det samme problem.

Hilsen

Gjest dusty H
Skrevet

sees bedre i solskinn enn ellers,det merker jeg klart.og jeg har i tillegg en katt som elsker sofaen.får heller bare støvsuge jevnlig,selv om det nok ikke tar alt:/

Mrs. Wallace
Skrevet

Den enkleste løsningen er å la være å pusse vinduer, sånn at sola ikke skinner inn og avslører støvskyene som kommer. ;o)

Gjest skinn er tingen
Skrevet

Du verden så kjekt det er med skinnsofa :) kjøp det neste gang da veit du, så slipper du det der.

Skrevet

Den enkleste løsningen er å la være å pusse vinduer, sånn at sola ikke skinner inn og avslører støvskyene som kommer. ;o)

Ja, uvaskede vinduer i solskinn er meget pent. *vet hva jeg snakker om*

Skrevet

Kjøp ny skinnsofa ;0)

Det er bare å tørke av med ei fuktig fille..

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, uvaskede vinduer i solskinn er meget pent. *vet hva jeg snakker om*

Uvaskede vinduer handler ikke minst om å være grei med småfuglene. Er vinduene for rene, flyr pippene rett inn i dem og dør, Og det vil vi jo ikke?

*hellig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...