Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg lager en profil på et sted for nett-dating, og er helt ærlig angående meg og min situasjon... kan det være sjanser for at noen er interessert?

Er det noen steder som er bedre enn andre, eller er alle like?

hidi, the scorpion
Skrevet

Mye bedre sjanse enn om du sitter hjemme;))

Vær ærlig, helst med bilde, så får du nok svar;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Får nok svar ja, men blir nok mange momentane avvisninger. =P

Hvorfor det? Hvis du er ærlig....?

Bilde er et must;)

Gjest For deg som søker ;-)
Skrevet

q500.

Det er alle slags folk der. Du får mail som sier hvem du passer sammen med.

Lykke til!

Skrevet

Spørs hvor ærlig du har tenkt å være. Vil tro det er viktig å skape en positiv profil: En som fremhever dine gode sider. Ærlighet på det området er sikkert et pluss. Ærlighet om negative og eksentriske sider ved personligheten funker kanskje ikke like bra.

Skrevet

Jeg tenker mer på å forklare livssituasjonen min og hvorfor jeg har havnet sånn...

Hvordan har du tenkt å presentere den historien?

Skrevet

Kunne jo sagt at jeg har slitt med psykisk sykdom i noen år, og at det er grunnen til at jeg er forsinket med utdannelsen min...

Men jeg tror egentlig jeg dropper det jeg. Kan vel heller bare nevne det i de tilfellene jeg prater litt mer med noen, og de lurer på hvordan det har seg at jeg ikke er ferdig utdannet, eller lignende.

Det er vel best å fokusere på interesser og slikt på de profilene. =)

Absolutt. Du trenger ikke å komme innpå noe så personlig umiddelbart. Intime saker som psykisk og fysisk helse er vel ikke noe en spør ukjente om når man først møter de? Slik ærlighet kan spares til du møter noen som du føler deg trygg på å dele akkurat det med.

Jeg ser du nevnte sukker.no lengre ned. Artig navn. Jeg registrerer meg akkurat nå. De har en relasjonstest. Hva med å bare fylle ut den, se hvem du passer med? Kanskje skrive noen ord? Det er jo uansett bare litt gøy.

Gjest elyssa
Skrevet

Ikke presenter deg som "en syk mann" og alt ille dette har ført med seg i livet. Tenk på hva du selv hadde funnet attraktivt i en profil.

Gjest xbellax
Skrevet

Kunne jo sagt at jeg har slitt med psykisk sykdom i noen år, og at det er grunnen til at jeg er forsinket med utdannelsen min...

Men jeg tror egentlig jeg dropper det jeg. Kan vel heller bare nevne det i de tilfellene jeg prater litt mer med noen, og de lurer på hvordan det har seg at jeg ikke er ferdig utdannet, eller lignende.

Det er vel best å fokusere på interesser og slikt på de profilene. =)

Forsøk denne: "Jeg har strevd med livet noen år" og evt.. "jeg begynner å finne tilbake og trives der jeg er", (så sant det stemmer. Pskisk sykdom er skummelt, gjør deg mer menneskelig ved å "streve med livet" det er noe alle kan relatere til.

Fokuser også på dine interesser, ikke vær redd for å fremstå som sær -annerledeshet er kult (så sant man ikke tipper over).

Skrevet

Som noen nevnte nedover her; trenger ikke vrenge sjela di i selve profilen. Flott å være ærlig, men noe kan man spare til man evt blir bedre kjent...

Klart at positive profiler er mest tiltalende! Fint å skrive sånn at det fanger interessen - slik oppnår du jo kontakt med flere :)

Og du MÅ ha bilde! Profiler uten bilde er uinteressante... Ikke fordi utseendet betyr så mye i betydningen at den andre må være "pen" eller "tiltrekkende". Men det inngir rett og slett mer tillitt når man har bilde i profilen :)

Så flott at du tar initiativ til dette! En fin måte å være "sosial" på faktisk - og det funker som sjekkested også ;)

Personlig syntes jeg Møteplassen var det beste stedet...

Lykke til!

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg bare skrev at jeg studerte nå jeg, nevnte ikke noe som helst om sykdom, innleggelser og trygd. =)

Men jeg kan jo ordlegge meg som deg om noen "graver" litt... =)

Bra :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...