Gå til innhold

Hvor ung kan en kjøreskolelærer være?

Anbefalte innlegg

Gjest Sinus Sinara
Skrevet

Jeg har begynt å ta kjøretimer og har fått en kjørelærer som ikke ser ut til å være eldre enn 23 år.

Må man ikke være fyllt 25 for å øveseskjøre med noen? Eller er det andre regler hvis man utdanner seg til kjørelærer?

candyqueen_83
Skrevet

Selv om man ser ut som man er 23, kan man godt være 25. Jeg er 25, og måtte vise legitimasjon for å spille lotto :ppp

Gjest Shira :o)
Skrevet

Selv om man ser ut som man er 23, kan man godt være 25. Jeg er 25, og måtte vise legitimasjon for å spille lotto :ppp

Det er sant, jeg er snart 26. På Color Fantasy fikk jeg innbydelse til ungdomsdiskotek, aldersgrense 13-19 år.

Skulle kjøpe røyk her om dagen, da ble jeg spurt om jeg var 18. ;o)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1217964057' post='3928661]

Det er sant, jeg er snart 26. På Color Fantasy fikk jeg innbydelse til ungdomsdiskotek, aldersgrense 13-19 år.

Skulle kjøpe røyk her om dagen, da ble jeg spurt om jeg var 18. ;o)

Hehe, 13-19 år :o) Får haåe de trodde du var nærmere 19 enn 13 da :o)

Vi ser fortsatt unge og spreke ut når vi er 40 vi da ;O)

Gjest rosenrødt
Skrevet

for noen år siden var det vel 20års grense,når jeg hadde kjøretimer.mulig det har skjedd noen justeringer,ikke vet jeg

Gjest sinus sinara
Skrevet

for noen år siden var det vel 20års grense,når jeg hadde kjøretimer.mulig det har skjedd noen justeringer,ikke vet jeg

Var det 20 årsgrense for å være ledsager? var det noe krav til hvor lenge en må ha hatt førerkort?

Skrevet

Søstera mi på 13 holdt på å le seg ihjel ;o)

Vi får håpe at vi holder oss godt ja!

Gjest rosenrødt
Skrevet

Var det 20 årsgrense for å være ledsager? var det noe krav til hvor lenge en må ha hatt førerkort?

de fikk lappen da de var 18(er jo ikke mulig å få det før:P) men som sagt,mulig det har vært justeringer siden da...

Skrevet

Før du kan begynne som kjørelærer må du hatt førerkort i 5 år

Gjest Allviva
Skrevet

Ja, det er nå vi begynner å ta det som et kompliment dersom vi blir tatt for å være yngre enn vi er:-) Husker det ikke var like stas da jeg var 19 og folk trodde jeg var 14...

Gjest rosenrødt
Skrevet

Før du kan begynne som kjørelærer må du hatt førerkort i 5 år

hmm...okay.lurer på om det var en ulovlig lærer da,eller om hun løy om alderen...:/

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1217968275' post='3928711]

Søstera mi på 13 holdt på å le seg ihjel ;o)

Vi får håpe at vi holder oss godt ja!

egentlig litt psyke regler på kjøreskolelærer... tar du utdanningen i sverige kan du faktisk være ferdig uteksaminert når du er 19. kjenner en som er lovlig kjøreskolelærer i norge, han begynte i jobben med alle godkjenninger osv fra sverige når han var 19år og et par mnd bare...

tror ikke jeg hadde følt meg trygg med han som lærer..

Skrevet

egentlig litt psyke regler på kjøreskolelærer... tar du utdanningen i sverige kan du faktisk være ferdig uteksaminert når du er 19. kjenner en som er lovlig kjøreskolelærer i norge, han begynte i jobben med alle godkjenninger osv fra sverige når han var 19år og et par mnd bare...

tror ikke jeg hadde følt meg trygg med han som lærer..

Skulle den til trådstarter kanskje?

Legger du det under mitt svar er det jeg som får det på min Svar-liste. :o)

Skrevet

hmm...okay.lurer på om det var en ulovlig lærer da,eller om hun løy om alderen...:/

18+5=23

Så hun kan godt være lovlig lærer uten å ha løyet på alderen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...