Gå til innhold

Hvor mange is spiser du?

Anbefalte innlegg

Gjest Isoman
Skrevet

Burde jeg ha dårlig samvittighet når jeg har spist 2 kroneis og en 2 liters boks med vanilje(sjokobiter) siden jeg kom hjem fra jobb. Spiste 2 liter is i går, og dagen før det også. Tror jeg spiste 6 liter is(bokser), samt 10-12 ymse kroneis i forrige uke.

I neste uke starter ferien og da blir det sikkert mye mer is-spising :)

Hvor mye is spiser du om sommeren?

Skrevet

Det var da vanvittig mye is!!!!

Jeg spiser sjelden mer en en liten is pr dag - det kan gå mange dager at jeg ikke spiser is.

Har vi is i boks, spiser jeg en eller maks to porsjoner med is - og da blir jeg skikkelig mett.

Skrevet

Jeg spiser kanskje det du ramser opp i løpet av en 3-årsperiode...

Skrevet

Oi, det var mye is.

Siden mai har jeg spist en soft-ice, én Isabella og et par skjeer med boks-is...

...nei, ikke veldig glad i is nei:-)

Gjest sahoda
Skrevet

I snitt en om dagen om sommeren - saftis :) Noen dager ingen - andre dager 2 :) Høsten og vinteren spiser jeg ikke is.

Skrevet

Å herregud, hvordan i all verden fikk du alt det ned???

Jeg spiser kanskje 5-10 is i løpet av hele året...

Mrs. Wallace
Skrevet

Å du verden, det var mye is!!!

Jeg spiser vel sånn omtrent mellom 1-4 is i uka om sommeren. Det varierer veldig. Er det varmt, blir det en del saftis. Er det varmt og jeg er litt småsulten blir det kanskje en kroneis eller en sandwich. Og er jeg verken varm eller sulten, blir det ingenting.

Skrevet

Å du verden, det var mye is!!!

Jeg spiser vel sånn omtrent mellom 1-4 is i uka om sommeren. Det varierer veldig. Er det varmt, blir det en del saftis. Er det varmt og jeg er litt småsulten blir det kanskje en kroneis eller en sandwich. Og er jeg verken varm eller sulten, blir det ingenting.

Samme her. Jeg synes det kan være godt med en softis hvis jeg er i byen og jeg er litt sulten. Hjemme går det en god del saftis til barna, og innimellom kjøper vi pakker med kronesis og sandwich, men det er ikke mye jeg spiser.

Ungene derimot, kunne nok ha spist 5 om dagen, hadde de fått lov!

Sofies mamma
Skrevet

I løpet av sommeren blir det kanskje 2 kroneis, et par ganger fra boks og ca 8 ice fruitz.

Gjest Helene Harefrøken
Skrevet

Det var fryktelig mye og ikke så veldig sunt tror jeg. Jeg spiser nesten ikke is. Er litt kresen sånn. Saftis er direkte dårlig,synest jeg. Kanskje litt soyais et par ganger i året,den er nydelig.

Gjest Elextra
Skrevet

Det var voldsomt mye is, skjønner nesten ikke at det er mulig.

Synes selv jeg spiser mye is om sommeren, da blir det is omtrent annenhver dag. Men sjelden mer enn en kroneis eller pinneis i slengen.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg spiser knapt is i det hele tatt jeg.

I løpet av sommerferien spiste jeg en båtis og en bøtteis.

Skrevet

Har spist 2 ispinner siden mai. Kunne godt ha spist mye mer, men har ikke lyst å se ut som ei dundra heller.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg synes det hørtes mye ut, men flere jeg kjenner kan uten problem spise så mye is.

Selv spiser jeg nesten ikke is siden jeg ikke tåler det. I år har jeg faktisk spist 2 nydlige eplesorbet, det var på pinne, som jeg fant i utlandet. Og en saftis nå når det var så varmt.

Skrevet

Si meg, spiser du bare is, eller annen mat i tillegg?

Jeg er kjempeglad i is, men hadde aldri klart å få ned så mye. Har jeg småis i frysen, kan jeg enkelte dager spise 2-3 stk, eller 2-3 dl fra isboks.

I ferien spiste jeg ikke is hver dag. Softis noen få ganger, eller is til dessert. Noen få pinneis.

Jeg har den erfaring at har jeg is i fryseren, tar det ikke så mange dager for alt er oppspist. Men jeg klarer meg fint i ukevis uten is!

Skrevet

Jeg spiser i snitt 1-2 småiser om dagen nå på sommeren :)

Skrevet

Å herregud, hvordan i all verden fikk du alt det ned???

Jeg spiser kanskje 5-10 is i løpet av hele året...

Samme her:-)

Skrevet

Sønnen min kunne nok klart å spise like mye som deg.

Jeg har vært flink i år, og kun spist 2 eller 3 Frutz-pinner. :-)

Gjest Isoman
Skrevet

Det var da vanvittig mye is!!!!

Jeg spiser sjelden mer en en liten is pr dag - det kan gå mange dager at jeg ikke spiser is.

Har vi is i boks, spiser jeg en eller maks to porsjoner med is - og da blir jeg skikkelig mett.

Det ser ut til at jeg ligger litt over gjennomsnittet her gitt ;)

Jeg har alltid hatt sans for is, og i en alder av 35 så er jeg glad for at forbrenningen fortsatt fungerer. Tipper Hennig Olsen er glad i sånne som meg :)

Den dagen det blir arrangert en is-spiser-konkurranse så stiller jeg mer enn gjerne opp mot alle kidsa ;)

Skrevet

Dårlig samvittighet? Hvorfor gidde det, men du har spist mere is en jeg har spist til sammen over hele sommeren. Dersom du er på slankeren så kan man snakke om samvittigheten overfor seg selv,det ville nok jeg gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...