Gå til innhold

Hvor mange gaver? tvillingbursdag.

Anbefalte innlegg

Gjest Takknemlig mamma for svar
Skrevet

Mine to barn er invitert i bursdag til tvillinger.( Fra barnehagen) Hvor mange gaver bør jeg kjøpe en til de hver fra barna mine sammen eller 4 gaver, en fra de hver...?? ( Det blir jo fryktelig mye!)

Altså: 2 gaver, en til hver fra barna mine sammen? Eller 4 gaver en gave til hver tvilling fra hvert av barna mine??

Skrevet

Jeg hadde gitt de hversin gave, som dine gir sammen.

Altså 2 gaver til sammen :0)

Skrevet

Det er mange tvillingforeldre som føler at de ikke trenger dobbelt opp av alle leker og ting, også... Hva med èn felles gave til de små jubilantene, fra dine barn? Det enkle er ofte det beste :o)

Skrevet

En gave til hver tvilling fra dine to - altså to gaver tilsammen. :o)

petter smart
Skrevet

Jeg ville gitt to gaver fra hver av dine til hver av tvillingene, altså 4 gaver.

Dette er gitt at tvillingene gir hver sin gave til dine barn.

Det er selvfølgelig mulig å gi kun en gave til hver av tvillingene dersom denne er en "dobbel gave".

Skrevet

1-2 gaver høres mest fornuftig ut.

1 dersom du finner noe fint som går til dem begge (spill e.l.) 2 dersom de skal ha en hver. Bedre med 1-2 ordentlige ting enn 4 "dårligere" ting.

Gjest ViViola
Skrevet

Enten hadde jeg gitt èn gave til hver tvilling fra hver av mine unger, da til "ordinær" bursdagspris (ca 70-80 kr er vanlig her). Eller jeg hadde lagt i det dobbelte og kjøpt èn gave til hver tvilling fra begge mine.

Jeg hadde også valgt å gi tvillingene ulike ting.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville gitt én gave til hver tvilling som kunne vært fra begge mine - kanskje hadde de vært litt "finere" enn om gaven hadde vært fra en.

Gjest mamma til tvillinger
Skrevet

Tvillinger opplever ofte å få mindre enn andre barn vanligvis får i bursdagsgave, fordi kjøperne synes det blir så dyrt å kjøpe to pakker. Hvis vi hadde feiret dagen med en ukes mellomrom ville nok verdien på noen av gavene steget.

Men - vi gjør ikke det, og jeg lager ikke noe nummer av det. Jeg bare tenker mitt når til og med pappaen deres gir 500 kroner til storebror i bursdagsgave, og 250 kroner til hver av tvillingene når de har bursdag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...