Gjest Skikkelig i tvil her... Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Unga har lyst på hjemmelaget pizza til kveldskos i dag. Og det er i og for seg greit... Problemet er at vi har èn kjøttdeig i fryseren, og den er visst utgått på dato. Vært frosset hele tiden... Kan vi lage pizza av den? Vi er ferdige med deigen, oppdaget ikke at kjøttdeigen er utgått på dato før nå... Tipper unga blir noe grinete om det ikke blir pizza allikevel... 0 Siter
Gjest but of course! Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Selvfølgelig! Har den vært frossen hele tiden kan du fint bruke den. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Hvis kjøttdeigen ble frosset ned før utløpsdatoen, kan du fint bruke den:-) 0 Siter
Gjest Skikkelig i tvil her... Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Takk for svar alle sammen... Vi pørvde, og pizzaen ble god;) Jeg har helt noia for mat/drikke som er gått ut på dato, og ender alt for ofte opp med å kaste... Gubben blir nok stolt nå... hehe... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Takk for svar alle sammen... Vi pørvde, og pizzaen ble god;) Jeg har helt noia for mat/drikke som er gått ut på dato, og ender alt for ofte opp med å kaste... Gubben blir nok stolt nå... hehe... ''Jeg har helt noia for mat/drikke som er gått ut på dato, og ender alt for ofte opp med å kaste...'' Akkurat når det gjelder kjøttdeig (og mange andre matvarer også når jeg tenker etter, hehe...) er jeg også veldig skeptisk til varer som har gått ut på dato. Men når varen har vært frosset hele tida forsvinner skepsisen min som dugg for sola så sant varen ikke har ligget så lenge at den ser frysetørket ut. :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.