Gå til innhold

Skikkelig i tvil her...

Gjest Skikkelig i tvil her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unga har lyst på hjemmelaget pizza til kveldskos i dag. Og det er i og for seg greit... Problemet er at vi har èn kjøttdeig i fryseren, og den er visst utgått på dato. Vært frosset hele tiden... Kan vi lage pizza av den?

Vi er ferdige med deigen, oppdaget ikke at kjøttdeigen er utgått på dato før nå... Tipper unga blir noe grinete om det ikke blir pizza allikevel...

Gjest but of course!
Skrevet

Selvfølgelig! Har den vært frossen hele tiden kan du fint bruke den.

Skrevet

Hvis kjøttdeigen ble frosset ned før utløpsdatoen, kan du fint bruke den:-)

Skrevet

Takk for svar alle sammen... Vi pørvde, og pizzaen ble god;)

Jeg har helt noia for mat/drikke som er gått ut på dato, og ender alt for ofte opp med å kaste... Gubben blir nok stolt nå... hehe...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Takk for svar alle sammen... Vi pørvde, og pizzaen ble god;)

Jeg har helt noia for mat/drikke som er gått ut på dato, og ender alt for ofte opp med å kaste... Gubben blir nok stolt nå... hehe...

''Jeg har helt noia for mat/drikke som er gått ut på dato, og ender alt for ofte opp med å kaste...''

Akkurat når det gjelder kjøttdeig (og mange andre matvarer også når jeg tenker etter, hehe...) er jeg også veldig skeptisk til varer som har gått ut på dato. Men når varen har vært frosset hele tida forsvinner skepsisen min som dugg for sola så sant varen ikke har ligget så lenge at den ser frysetørket ut. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...