Gå til innhold

Manglende shoppe-gen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten er en tur i London med datra si, og nekter å dra innom min yndlingsbutikk (http://www.fatface.com/) for å plukke opp noen klær på salg.

Dumpegrunn?

*gretten i dag og hadde trengt litt trøste-shopping*

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

36

• frosken

15

• Bookworm

13

• annegunn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He, he, tror ikke jeg hadde dumpet han, men jeg hadde nok blitt litt skuffet jeg og..

Skrevet

Bra at han vet å videreføre andre verdier enn shopping til datteren...*s*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Dump han! I ekte Dol-ånd. ;o)

He he, neida. Men jo, det er grunn til og sutre, jeg hadde også gjort det.

Skrevet

Er det mulig?

Dump ham!

(neida... men det var dårlig gjort)

Skrevet

Dumpegrunn?? Neppe, da har man ikke mye til forhold (selv om jeg nok innser at du tuller her)...

Men trøste-shopping? Er ikke greia litt den at man selv skal få shoppet da? Det hjelper da vel ikke om noen andre drar innom en butikk for deg?

Skrevet

Bra at han vet å videreføre andre verdier enn shopping til datteren...*s*

*Overser uønsket adferd*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218044515' post='3929283]

Dump han! I ekte Dol-ånd. ;o)

He he, neida. Men jo, det er grunn til og sutre, jeg hadde også gjort det.

Det var i ekte dol-ånd jeg skreiv innlegget. ;) Men jeg merker at jeg faktisk er ganske sur. Om det skyldes at jeg var sur fra før av, er uvisst. ;)

Skrevet

Er det mulig?

Dump ham!

(neida... men det var dårlig gjort)

''(neida... men det var dårlig gjort)''

Akkurat det jeg ville høre. ;)

Skrevet

Du får true med å nekte senge vals når han kommer hjem.

Da stikker han nok innom butikken din fortere en du får sagt sex. ;-)

Skrevet

Det var i ekte dol-ånd jeg skreiv innlegget. ;) Men jeg merker at jeg faktisk er ganske sur. Om det skyldes at jeg var sur fra før av, er uvisst. ;)

Jeg håper virkelig du var sur fra før, og at dette ikke var utløsende?!! Hvis man blir sur fordi mannen ikke gidder å shoppe for en, da skjønner jeg ikke mye av forholdet altså...

Skrevet

*Overser uønsket adferd*

Har jeg ingen tro på at du får til verken i forhold til den ene eller den andre.

Skrevet

Dumpegrunn?? Neppe, da har man ikke mye til forhold (selv om jeg nok innser at du tuller her)...

Men trøste-shopping? Er ikke greia litt den at man selv skal få shoppet da? Det hjelper da vel ikke om noen andre drar innom en butikk for deg?

Jeg måtte selvsagt ringt opp sjappa på forhånd og fått dem til å legge av de aktuelle plaggene. Ellers hadde jeg risikert at han ikke hadde kommet hjem med noe som helst. Så jeg ville følt at det var jeg som shoppa. :)

Skrevet

Jeg håper virkelig du var sur fra før, og at dette ikke var utløsende?!! Hvis man blir sur fordi mannen ikke gidder å shoppe for en, da skjønner jeg ikke mye av forholdet altså...

Herregud ass, ta en spøk da, menneske! ;)

Skrevet

Har jeg ingen tro på at du får til verken i forhold til den ene eller den andre.

Det var helst deg jeg sikta til. :P

Skrevet

Du får true med å nekte senge vals når han kommer hjem.

Da stikker han nok innom butikken din fortere en du får sagt sex. ;-)

Hmm... Det går da like mye utover meg som han, så det var et dårlig forslag. ;)

Skrevet

Jeg måtte selvsagt ringt opp sjappa på forhånd og fått dem til å legge av de aktuelle plaggene. Ellers hadde jeg risikert at han ikke hadde kommet hjem med noe som helst. Så jeg ville følt at det var jeg som shoppa. :)

Kødder du? Hadde du ringt opp en butikk i London, fortalt hva du skulle ha og gitt beskjed om at kjæresten din kom innom å hentet det?? Haha, merkelige greier...

Kan du ikke bare ta deg en runde med nettshopping da?

Skrevet

He, he, tror ikke jeg hadde dumpet han, men jeg hadde nok blitt litt skuffet jeg og..

Det var ment i ekte dol-ånd det med dumpegrunn, asså. :)

Skrevet

Viktig å lære seg å håndtere frustrasjon på annen måte enn gjennom shopping.

Hils ham å si at han bidrar bra i forhold til din personlige utvikling :-)

Skrevet

Det var ment i ekte dol-ånd det med dumpegrunn, asså. :)

Skjønte det! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...