mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Kjæresten er en tur i London med datra si, og nekter å dra innom min yndlingsbutikk (http://www.fatface.com/) for å plukke opp noen klær på salg. Dumpegrunn? *gretten i dag og hadde trengt litt trøste-shopping* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 He, he, tror ikke jeg hadde dumpet han, men jeg hadde nok blitt litt skuffet jeg og.. 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Bra at han vet å videreføre andre verdier enn shopping til datteren...*s* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Dump han! I ekte Dol-ånd. ;o) He he, neida. Men jo, det er grunn til og sutre, jeg hadde også gjort det. 0 Siter
Atene Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Er det mulig? Dump ham! (neida... men det var dårlig gjort) 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Dumpegrunn?? Neppe, da har man ikke mye til forhold (selv om jeg nok innser at du tuller her)... Men trøste-shopping? Er ikke greia litt den at man selv skal få shoppet da? Det hjelper da vel ikke om noen andre drar innom en butikk for deg? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Bra at han vet å videreføre andre verdier enn shopping til datteren...*s* *Overser uønsket adferd* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1218044515' post='3929283] Dump han! I ekte Dol-ånd. ;o) He he, neida. Men jo, det er grunn til og sutre, jeg hadde også gjort det. Det var i ekte dol-ånd jeg skreiv innlegget. Men jeg merker at jeg faktisk er ganske sur. Om det skyldes at jeg var sur fra før av, er uvisst. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Er det mulig? Dump ham! (neida... men det var dårlig gjort) ''(neida... men det var dårlig gjort)'' Akkurat det jeg ville høre. 0 Siter
astridny Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Du får true med å nekte senge vals når han kommer hjem. Da stikker han nok innom butikken din fortere en du får sagt sex. ;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Det var i ekte dol-ånd jeg skreiv innlegget. Men jeg merker at jeg faktisk er ganske sur. Om det skyldes at jeg var sur fra før av, er uvisst. Jeg håper virkelig du var sur fra før, og at dette ikke var utløsende?!! Hvis man blir sur fordi mannen ikke gidder å shoppe for en, da skjønner jeg ikke mye av forholdet altså... 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 *Overser uønsket adferd* Har jeg ingen tro på at du får til verken i forhold til den ene eller den andre. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Dumpegrunn?? Neppe, da har man ikke mye til forhold (selv om jeg nok innser at du tuller her)... Men trøste-shopping? Er ikke greia litt den at man selv skal få shoppet da? Det hjelper da vel ikke om noen andre drar innom en butikk for deg? Jeg måtte selvsagt ringt opp sjappa på forhånd og fått dem til å legge av de aktuelle plaggene. Ellers hadde jeg risikert at han ikke hadde kommet hjem med noe som helst. Så jeg ville følt at det var jeg som shoppa. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Jeg håper virkelig du var sur fra før, og at dette ikke var utløsende?!! Hvis man blir sur fordi mannen ikke gidder å shoppe for en, da skjønner jeg ikke mye av forholdet altså... Herregud ass, ta en spøk da, menneske! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Har jeg ingen tro på at du får til verken i forhold til den ene eller den andre. Det var helst deg jeg sikta til. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Du får true med å nekte senge vals når han kommer hjem. Da stikker han nok innom butikken din fortere en du får sagt sex. ;-) Hmm... Det går da like mye utover meg som han, så det var et dårlig forslag. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jeg måtte selvsagt ringt opp sjappa på forhånd og fått dem til å legge av de aktuelle plaggene. Ellers hadde jeg risikert at han ikke hadde kommet hjem med noe som helst. Så jeg ville følt at det var jeg som shoppa. Kødder du? Hadde du ringt opp en butikk i London, fortalt hva du skulle ha og gitt beskjed om at kjæresten din kom innom å hentet det?? Haha, merkelige greier... Kan du ikke bare ta deg en runde med nettshopping da? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 He, he, tror ikke jeg hadde dumpet han, men jeg hadde nok blitt litt skuffet jeg og.. Det var ment i ekte dol-ånd det med dumpegrunn, asså. 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jeg måtte selvsagt ringt opp sjappa på forhånd og fått dem til å legge av de aktuelle plaggene. Ellers hadde jeg risikert at han ikke hadde kommet hjem med noe som helst. Så jeg ville følt at det var jeg som shoppa. Viktig å lære seg å håndtere frustrasjon på annen måte enn gjennom shopping. Hils ham å si at han bidrar bra i forhold til din personlige utvikling :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Det var ment i ekte dol-ånd det med dumpegrunn, asså. Skjønte det! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.