Gå til innhold

Manglende shoppe-gen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kødder du? Hadde du ringt opp en butikk i London, fortalt hva du skulle ha og gitt beskjed om at kjæresten din kom innom å hentet det?? Haha, merkelige greier...

Kan du ikke bare ta deg en runde med nettshopping da?

Jo, selvfølgelig - og så måtte punge ut med skyhøye avgifter på moms, toll og frakt fordi klærne koster over 200,-

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

36

• frosken

15

• Bookworm

13

• annegunn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg håper virkelig du var sur fra før, og at dette ikke var utløsende?!! Hvis man blir sur fordi mannen ikke gidder å shoppe for en, da skjønner jeg ikke mye av forholdet altså...

Og hvordan mener du at man skal se forskjell på om et slik innlegg er skrevet på spøk, eller i fullt alvor på et nettforum med så utrolig mange idiotiske spørsmål og problemstillinger?

Skrevet

Viktig å lære seg å håndtere frustrasjon på annen måte enn gjennom shopping.

Hils ham å si at han bidrar bra i forhold til din personlige utvikling :-)

*overser fortsatt uønsket adferd*

Skrevet

Og hvordan mener du at man skal se forskjell på om et slik innlegg er skrevet på spøk, eller i fullt alvor på et nettforum med så utrolig mange idiotiske spørsmål og problemstillinger?

Du eier virkelig ikke humor, du.

Skrevet

Jo, selvfølgelig - og så måtte punge ut med skyhøye avgifter på moms, toll og frakt fordi klærne koster over 200,-

Øh ja, det er det som er normalt?

Skrevet

*overser fortsatt uønsket adferd*

Hmmm... du har ikke helt forstått det prinsippet heller. Så lenge jeg får svar på hver eneste kommentar så kan det ikke kalles ignorering...*s*

Ha en fortsatt fin kveld!

Skrevet

Øh ja, det er det som er normalt?

Selvsagt, og det er derfor jeg så og si aldri bestiller der, fordi klærne koster såpass at jeg ikke gidder punge ut med dette. Da venter jeg heller til jeg er i England en gang eller to i året, evt sender med handleliste til venninna når hun skal over - og som gjør det samme med meg.

Skrevet

Hmmm... du har ikke helt forstått det prinsippet heller. Så lenge jeg får svar på hver eneste kommentar så kan det ikke kalles ignorering...*s*

Ha en fortsatt fin kveld!

Kvelden er ikke fin, og jeg er surere enn noen gang.

Skrevet

Psst : Kan du ikke alliere deg med datteren?

Det var noe jeg burde tenkt på for lenge sida. :(

Skrevet

Du eier virkelig ikke humor, du.

Jo jeg har _virkelig_ humor, men hvordan skal man kunne se forskjell på et innlegg i fullt alvor og spøk på et forum som dette? Ikke et eneste smilefjes i innlegget eller andre ting som kunne vise at det va ironisk ment - ironi kan være temmelig vanskelig å _lese_, vettu - og det er ikke på bakgrunn av min _såkalte_ manglede humor...

Skrevet

Jo jeg har _virkelig_ humor, men hvordan skal man kunne se forskjell på et innlegg i fullt alvor og spøk på et forum som dette? Ikke et eneste smilefjes i innlegget eller andre ting som kunne vise at det va ironisk ment - ironi kan være temmelig vanskelig å _lese_, vettu - og det er ikke på bakgrunn av min _såkalte_ manglede humor...

Merkelig at de fleste ande her fikk det med seg, da.

Skrevet

Det var noe jeg burde tenkt på for lenge sida. :(

Du kan jo ta en tlf til henne å fortelle hvor mye kuuuult de har der! Si hun får noen kroner å shoppe for der! ;0)

*LOL*

Skrevet

Merkelig at de fleste ande her fikk det med seg, da.

Kanskje fordi de andre er den faste gjengen her inne, og "kjenner" deg bedre enn jeg gjør. Men jeg beklager at jeg misforsto innlegget ditt og lar diksjusjonen ligge...

Gjest Elextra
Skrevet

Enig i at det var litt dårlig gjort om han skjønte at det betydde mye for deg.

Men nå har du jo en ypperlig grunn til å ta en Londontur selv! :D

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det var i ekte dol-ånd jeg skreiv innlegget. ;) Men jeg merker at jeg faktisk er ganske sur. Om det skyldes at jeg var sur fra før av, er uvisst. ;)

Jeg er generelt sur om dagene nå, og da skal det ikke mye til for surheten stiger enda noen hakk.

Slik er det bare!

Gjest surest
Skrevet

Ingen grunn til å la seg påvirke av mariaflyflys surhet. Synes det er en uting at hun tar den ut over andre, som ved å beskylde deg for å mangle humor.

Gjest Elextra
Skrevet

Kanskje fordi de andre er den faste gjengen her inne, og "kjenner" deg bedre enn jeg gjør. Men jeg beklager at jeg misforsto innlegget ditt og lar diksjusjonen ligge...

Jeg er her ganske mye, men skjønte heller ikke at innlegget bare var spøk.

Skrevet

For en mann! Den soleklare løsningen er selvfølgelig å ta en aldri så liten Englandstur selv...

(De sender til Norge.......)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...