mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Kødder du? Hadde du ringt opp en butikk i London, fortalt hva du skulle ha og gitt beskjed om at kjæresten din kom innom å hentet det?? Haha, merkelige greier... Kan du ikke bare ta deg en runde med nettshopping da? Jo, selvfølgelig - og så måtte punge ut med skyhøye avgifter på moms, toll og frakt fordi klærne koster over 200,- 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jeg håper virkelig du var sur fra før, og at dette ikke var utløsende?!! Hvis man blir sur fordi mannen ikke gidder å shoppe for en, da skjønner jeg ikke mye av forholdet altså... Og hvordan mener du at man skal se forskjell på om et slik innlegg er skrevet på spøk, eller i fullt alvor på et nettforum med så utrolig mange idiotiske spørsmål og problemstillinger? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Viktig å lære seg å håndtere frustrasjon på annen måte enn gjennom shopping. Hils ham å si at han bidrar bra i forhold til din personlige utvikling :-) *overser fortsatt uønsket adferd* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Og hvordan mener du at man skal se forskjell på om et slik innlegg er skrevet på spøk, eller i fullt alvor på et nettforum med så utrolig mange idiotiske spørsmål og problemstillinger? Du eier virkelig ikke humor, du. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jo, selvfølgelig - og så måtte punge ut med skyhøye avgifter på moms, toll og frakt fordi klærne koster over 200,- Øh ja, det er det som er normalt? 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 *overser fortsatt uønsket adferd* Hmmm... du har ikke helt forstått det prinsippet heller. Så lenge jeg får svar på hver eneste kommentar så kan det ikke kalles ignorering...*s* Ha en fortsatt fin kveld! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Psst : Kan du ikke alliere deg med datteren? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Øh ja, det er det som er normalt? Selvsagt, og det er derfor jeg så og si aldri bestiller der, fordi klærne koster såpass at jeg ikke gidder punge ut med dette. Da venter jeg heller til jeg er i England en gang eller to i året, evt sender med handleliste til venninna når hun skal over - og som gjør det samme med meg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Hmmm... du har ikke helt forstått det prinsippet heller. Så lenge jeg får svar på hver eneste kommentar så kan det ikke kalles ignorering...*s* Ha en fortsatt fin kveld! Kvelden er ikke fin, og jeg er surere enn noen gang. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Psst : Kan du ikke alliere deg med datteren? Det var noe jeg burde tenkt på for lenge sida. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Du eier virkelig ikke humor, du. Jo jeg har _virkelig_ humor, men hvordan skal man kunne se forskjell på et innlegg i fullt alvor og spøk på et forum som dette? Ikke et eneste smilefjes i innlegget eller andre ting som kunne vise at det va ironisk ment - ironi kan være temmelig vanskelig å _lese_, vettu - og det er ikke på bakgrunn av min _såkalte_ manglede humor... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Tør du å kjøpe klær uten å prøve først? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Jo jeg har _virkelig_ humor, men hvordan skal man kunne se forskjell på et innlegg i fullt alvor og spøk på et forum som dette? Ikke et eneste smilefjes i innlegget eller andre ting som kunne vise at det va ironisk ment - ironi kan være temmelig vanskelig å _lese_, vettu - og det er ikke på bakgrunn av min _såkalte_ manglede humor... Merkelig at de fleste ande her fikk det med seg, da. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Det var noe jeg burde tenkt på for lenge sida. Du kan jo ta en tlf til henne å fortelle hvor mye kuuuult de har der! Si hun får noen kroner å shoppe for der! ;0) *LOL* 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Merkelig at de fleste ande her fikk det med seg, da. Kanskje fordi de andre er den faste gjengen her inne, og "kjenner" deg bedre enn jeg gjør. Men jeg beklager at jeg misforsto innlegget ditt og lar diksjusjonen ligge... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Enig i at det var litt dårlig gjort om han skjønte at det betydde mye for deg. Men nå har du jo en ypperlig grunn til å ta en Londontur selv! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Det var i ekte dol-ånd jeg skreiv innlegget. Men jeg merker at jeg faktisk er ganske sur. Om det skyldes at jeg var sur fra før av, er uvisst. Jeg er generelt sur om dagene nå, og da skal det ikke mye til for surheten stiger enda noen hakk. Slik er det bare! 0 Siter
Gjest surest Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jo jeg har _virkelig_ humor, men hvordan skal man kunne se forskjell på et innlegg i fullt alvor og spøk på et forum som dette? Ikke et eneste smilefjes i innlegget eller andre ting som kunne vise at det va ironisk ment - ironi kan være temmelig vanskelig å _lese_, vettu - og det er ikke på bakgrunn av min _såkalte_ manglede humor... Ingen grunn til å la seg påvirke av mariaflyflys surhet. Synes det er en uting at hun tar den ut over andre, som ved å beskylde deg for å mangle humor. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Kanskje fordi de andre er den faste gjengen her inne, og "kjenner" deg bedre enn jeg gjør. Men jeg beklager at jeg misforsto innlegget ditt og lar diksjusjonen ligge... Jeg er her ganske mye, men skjønte heller ikke at innlegget bare var spøk. 0 Siter
annegunn Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 For en mann! Den soleklare løsningen er selvfølgelig å ta en aldri så liten Englandstur selv... (De sender til Norge.......) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.