Gå til innhold

Manglende shoppe-gen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Soleklar dumpegrunn!

Ser noen foreslår sexnekt, men det er jo ikke noe gøy. Du kan jo furte så mye at han sender deg avgårde på shopping der borte neste uke?

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

36

• frosken

15

• Bookworm

13

• annegunn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var kjipt gjort, men jeg sier som frosken: Nå har du en fantastisk sjanse til litt egenutvikling.

Jeg ville naturligvis ha tilbudt meg å handle for deg, men... Vel... Jeg hater shopping.

Skrevet

Ingen grunn til å la seg påvirke av mariaflyflys surhet. Synes det er en uting at hun tar den ut over andre, som ved å beskylde deg for å mangle humor.

Takk for støtten - hvis jeg ikke også her har oversett ironien;-)

Skrevet

Jeg er her ganske mye, men skjønte heller ikke at innlegget bare var spøk.

Så da er vi to som mangler humor da;-)

Skrevet

Det var kjipt gjort, men jeg sier som frosken: Nå har du en fantastisk sjanse til litt egenutvikling.

Jeg ville naturligvis ha tilbudt meg å handle for deg, men... Vel... Jeg hater shopping.

''Jeg ville naturligvis ha tilbudt meg å handle for deg, men... Vel... Jeg hater shopping.''

Shame on you! ;)

Skrevet

Du kan jo ta en tlf til henne å fortelle hvor mye kuuuult de har der! Si hun får noen kroner å shoppe for der! ;0)

*LOL*

Ikke dumt... Jeg må bare være dobbelt så smart neste gang. :)

Skrevet

For en mann! Den soleklare løsningen er selvfølgelig å ta en aldri så liten Englandstur selv...

(De sender til Norge.......)

''(De sender til Norge.......)''

Det har jeg visst lenge. ;) Men det blir så dyyyyrt! :(((((

Skrevet

Enig i at det var litt dårlig gjort om han skjønte at det betydde mye for deg.

Men nå har du jo en ypperlig grunn til å ta en Londontur selv! :D

Har ikke tid. :(

Skrevet

Tør du å kjøpe klær uten å prøve først?

Ikke ellers, men fra denne sjappa har jeg såpass mye klær at jeg veit hva som passer og ikke. :)

Skrevet

Soleklar dumpegrunn!

Ser noen foreslår sexnekt, men det er jo ikke noe gøy. Du kan jo furte så mye at han sender deg avgårde på shopping der borte neste uke?

Har ikke tid til det, ellers skulle jeg gjort det. :) Den siste unnskyldningen hans var at "du skal jo dit sjøl om litt over en måned!". Joda, men da er salget slutt... :(((((((((

Skrevet

''(De sender til Norge.......)''

Det har jeg visst lenge. ;) Men det blir så dyyyyrt! :(((((

Det hjelper jo om det du skal ha er på halv pris-salget... Blir allikevel godt under full pris - så om alternativer er å kjøpe det til full pris når man er i London kan det jo forsvares.

Argumentasjonen holde forsåvidt ikke når man har en som kan handle for en på rett tidspunkt...

Skrevet

Det hjelper jo om det du skal ha er på halv pris-salget... Blir allikevel godt under full pris - så om alternativer er å kjøpe det til full pris når man er i London kan det jo forsvares.

Argumentasjonen holde forsåvidt ikke når man har en som kan handle for en på rett tidspunkt...

Sender en bestilling i morra. Skal du være med? Jah?

Skrevet

Sender en bestilling i morra. Skal du være med? Jah?

Du har virkelig gullfiskhukommelse: Jeg skal til England i morgen tidlig.

Så du siste mailen min?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan trøste deg med at det er et tydelig tegn på psykisk modenhet :-)

Skrevet

Du kan trøste deg med at det er et tydelig tegn på psykisk modenhet :-)

Jeg tolker det mer som latskap. :)

Skrevet

Du har virkelig gullfiskhukommelse: Jeg skal til England i morgen tidlig.

Så du siste mailen min?

Jo... Men du er ikke i nærheten av FF?

Gjest minnah
Skrevet

"Jeg hater shopping"

guuud, da er vi to!!

Skrevet

Jo... Men du er ikke i nærheten av FF?

Skulle så inderlig gjerne vært - i så stor grad at jeg tror jeg bare må....

Skrevet

Ikke ellers, men fra denne sjappa har jeg såpass mye klær at jeg veit hva som passer og ikke. :)

*knegg* Som om jeg skulle skrevet det selv :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...