Gå til innhold

Manglende shoppe-gen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan trøste deg med at det er et tydelig tegn på psykisk modenhet :-)

*Applaus*

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

36

• frosken

15

• Bookworm

13

• annegunn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kan jeg stå til tjeneste?

Nå må du ikke sabotere hennes kjærestes forsøk på å stoppe overdreven tendens til shopping. Han forsøker jo å hjelpe henne med hennes personlige utvikling!

Skrevet

Jeg tolker det mer som latskap. :)

Evnen til å se det vesentlige i livet, og ikke det uvesentlige...

Skrevet

Jeg tolker det mer som latskap. :)

Woops, sorry - sa jo at jeg skulle la være å diskutere dette mer jeg...

Skrevet

"Jeg hater shopping"

guuud, da er vi to!!

Tre:-)

Gjest Liza i London
Skrevet

Nå må du ikke sabotere hennes kjærestes forsøk på å stoppe overdreven tendens til shopping. Han forsøker jo å hjelpe henne med hennes personlige utvikling!

Du vet vel at jeg ser helt andre veier frem til modenhet og psykisk helse!

Gjest Liza i London
Skrevet

Tar du Next også?

var det til meg? I såfall, selvsagt :)

Skrevet

Du vet vel at jeg ser helt andre veier frem til modenhet og psykisk helse!

Hmmm... så du anser trøsteshopping som veien til en mer moden personlighet? Eller er det veien til å bli mer populær hos klientene dine...*s*

Skrevet

Det hjelper ikke, vet du, de virkelig trengende finner alltid andre utveier. Nett, ebay, venninner som tilfeldigvis skal til England, you name it... Spørsmålet er igrunnen bare hvor mye frustrasjon som bygges opp underveis.

Gjest Liza i London
Skrevet

Hmmm... så du anser trøsteshopping som veien til en mer moden personlighet? Eller er det veien til å bli mer populær hos klientene dine...*s*

Shopping, frosken, handler om livskvalitet....og evne til å glede seg i hverdagen.

( Selvsagt ville jeg lagt til mye om jeg skulle være alvorlig her!!)

Gjest J31:o)
Skrevet

Du kan trøste deg med at det er et tydelig tegn på psykisk modenhet :-)

Pøh! Og det begrunner du med...?

;o)

Skrevet

Det hjelper ikke, vet du, de virkelig trengende finner alltid andre utveier. Nett, ebay, venninner som tilfeldigvis skal til England, you name it... Spørsmålet er igrunnen bare hvor mye frustrasjon som bygges opp underveis.

Tja... det samme kan man jo si om å gi alkohol til alkoholikeren.

Har hørt at avvenning kan nytte selv i de mer alvorlige tilfeller!

Skrevet

var det til meg? I såfall, selvsagt :)

Du hadde orket, altså? Fra katalog(nett også, eller bare butikk? Har hørt rykter om at de maser noe vanvittig hvis de først har fått adressen....

Begge jentene mine har vokst opp i Next-tøy, men det er slett ikka alltid de har det jeg vil ha når jeg er i Englnad eller at jeg er der når jeg trenger noe....

Skrevet

Han er bare lat. :(

Gjest Liza i London
Skrevet

det samme gjelder for overdreven sykling, skigåing og annen utagerende atferd!

Skrevet

Shopping, frosken, handler om livskvalitet....og evne til å glede seg i hverdagen.

Det samme kan man si om de fleste ting her i livet; men samtidig kan det også være greit å benytte seg av normen om "den gyldne middelvei".

Skrevet

Snille, snille Liza. :)))

Skrevet

I motsetning til alkohol er tøy faktisk noe man må ha - ihvertfall etter at vi passerte steinalderen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...