Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Du kan trøste deg med at det er et tydelig tegn på psykisk modenhet :-) *Applaus* 0 Siter
annegunn Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Kan jeg stå til tjeneste? Tar du Next også? 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Kan jeg stå til tjeneste? Nå må du ikke sabotere hennes kjærestes forsøk på å stoppe overdreven tendens til shopping. Han forsøker jo å hjelpe henne med hennes personlige utvikling! 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jeg tolker det mer som latskap. Evnen til å se det vesentlige i livet, og ikke det uvesentlige... 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jeg tolker det mer som latskap. Woops, sorry - sa jo at jeg skulle la være å diskutere dette mer jeg... 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 "Jeg hater shopping" guuud, da er vi to!! Tre:-) 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Nå må du ikke sabotere hennes kjærestes forsøk på å stoppe overdreven tendens til shopping. Han forsøker jo å hjelpe henne med hennes personlige utvikling! Du vet vel at jeg ser helt andre veier frem til modenhet og psykisk helse! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Tar du Next også? var det til meg? I såfall, selvsagt 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Du vet vel at jeg ser helt andre veier frem til modenhet og psykisk helse! Hmmm... så du anser trøsteshopping som veien til en mer moden personlighet? Eller er det veien til å bli mer populær hos klientene dine...*s* 0 Siter
annegunn Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Nå må du ikke sabotere hennes kjærestes forsøk på å stoppe overdreven tendens til shopping. Han forsøker jo å hjelpe henne med hennes personlige utvikling! Det hjelper ikke, vet du, de virkelig trengende finner alltid andre utveier. Nett, ebay, venninner som tilfeldigvis skal til England, you name it... Spørsmålet er igrunnen bare hvor mye frustrasjon som bygges opp underveis. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Hmmm... så du anser trøsteshopping som veien til en mer moden personlighet? Eller er det veien til å bli mer populær hos klientene dine...*s* Shopping, frosken, handler om livskvalitet....og evne til å glede seg i hverdagen. ( Selvsagt ville jeg lagt til mye om jeg skulle være alvorlig her!!) 0 Siter
Gjest J31:o) Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Du kan trøste deg med at det er et tydelig tegn på psykisk modenhet :-) Pøh! Og det begrunner du med...? ;o) 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Det hjelper ikke, vet du, de virkelig trengende finner alltid andre utveier. Nett, ebay, venninner som tilfeldigvis skal til England, you name it... Spørsmålet er igrunnen bare hvor mye frustrasjon som bygges opp underveis. Tja... det samme kan man jo si om å gi alkohol til alkoholikeren. Har hørt at avvenning kan nytte selv i de mer alvorlige tilfeller! 0 Siter
annegunn Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 var det til meg? I såfall, selvsagt Du hadde orket, altså? Fra katalog(nett også, eller bare butikk? Har hørt rykter om at de maser noe vanvittig hvis de først har fått adressen.... Begge jentene mine har vokst opp i Next-tøy, men det er slett ikka alltid de har det jeg vil ha når jeg er i Englnad eller at jeg er der når jeg trenger noe.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Nå må du ikke sabotere hennes kjærestes forsøk på å stoppe overdreven tendens til shopping. Han forsøker jo å hjelpe henne med hennes personlige utvikling! Han er bare lat. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Tja... det samme kan man jo si om å gi alkohol til alkoholikeren. Har hørt at avvenning kan nytte selv i de mer alvorlige tilfeller! det samme gjelder for overdreven sykling, skigåing og annen utagerende atferd! 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Shopping, frosken, handler om livskvalitet....og evne til å glede seg i hverdagen. ( Selvsagt ville jeg lagt til mye om jeg skulle være alvorlig her!!) Det samme kan man si om de fleste ting her i livet; men samtidig kan det også være greit å benytte seg av normen om "den gyldne middelvei". 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Shopping, frosken, handler om livskvalitet....og evne til å glede seg i hverdagen. ( Selvsagt ville jeg lagt til mye om jeg skulle være alvorlig her!!) Snille, snille Liza. )) 0 Siter
annegunn Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Tja... det samme kan man jo si om å gi alkohol til alkoholikeren. Har hørt at avvenning kan nytte selv i de mer alvorlige tilfeller! I motsetning til alkohol er tøy faktisk noe man må ha - ihvertfall etter at vi passerte steinalderen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.