Gå til innhold

Manglende shoppe-gen :(

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

36

• frosken

15

• Bookworm

13

• annegunn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eg har vært på shopping i dag!

Troppa opp på Platekompaniet i Bergen med NHD (og dine) forslag til klassisk musikk, men de hadde INGEN av innspillingene!!!

Men ka kan en vente i en forretning på jenter på 20 år med ring i nesa, svarte klær og svartfarga hår (omtrent som "Magica fra Tryll")...

Eg får ringe Norsk Musikkforlag når eg er hjemme igjen, der har de i de i motsetning til på Platekompaniet hørt om Mozart...

Men eg fikk kjøpt "Offeret" av Andrei Tarkovsky på DVD, så eg er blid allikevel og så var eg på konsert med Eric Clapton.

Gjest Elextra
Skrevet

Sånn litt på siden - synes dette handler mer om han er villig til å gjøre deg en tjeneste enn om han har shoppegen.

Selv forbinder jeg i hvertfall ikke det å skulle handle noe for andre med "shopping" i positiv forstand :-).

Skrevet

Sånn litt på siden - synes dette handler mer om han er villig til å gjøre deg en tjeneste enn om han har shoppegen.

Selv forbinder jeg i hvertfall ikke det å skulle handle noe for andre med "shopping" i positiv forstand :-).

''Sånn litt på siden - synes dette handler mer om han er villig til å gjøre deg en tjeneste enn om han har shoppegen.

''

Jeg er i grunnen enig, og det er vel derfor jeg også blei litt sur for at han ikke gadd. :)

Skrevet

Eg har vært på shopping i dag!

Troppa opp på Platekompaniet i Bergen med NHD (og dine) forslag til klassisk musikk, men de hadde INGEN av innspillingene!!!

Men ka kan en vente i en forretning på jenter på 20 år med ring i nesa, svarte klær og svartfarga hår (omtrent som "Magica fra Tryll")...

Eg får ringe Norsk Musikkforlag når eg er hjemme igjen, der har de i de i motsetning til på Platekompaniet hørt om Mozart...

Men eg fikk kjøpt "Offeret" av Andrei Tarkovsky på DVD, så eg er blid allikevel og så var eg på konsert med Eric Clapton.

http://www.amazon.co.uk eller

http://www.amazon.de

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg ser at tråden er uendelig lang, og jeg må tilstå, at jeg ikke har lest alle innleggene.

Men jeg kan trøste deg med at mannen min også lider av dette manglende gen.

Kanskje det er noe spesielt med mannfolk, for min får pustebesvær, bare han skal være i et shoppingsenter i 10 min, for å kjøpe ting til ham selv, ellers begynner pustebesværet allerede på parkeringsplassen.

Jeg har vært gift med ham i over 30 år og det bedrer seg ikke med årene, kan jeg "trøste" deg med.

Hvis du mener det er "dumpegrunn", så dump ham med en gang, for det blir heller værre med årene.

Hilsen

Skrevet

Hmm... Det går da like mye utover meg som han, så det var et dårlig forslag. ;)

Det kommer ikke til å gå så langt.

Når han kommer hjem med masse poser med klær til deg,så blir det nok sengevals som kommer dere begge 2 til gode. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...