Gå til innhold

apropo shoppe-gen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det bare damer som anklages for å ha dette genet?

Jeg er mer glad enn han i å bruke penger på klær, men jeg kjøper skjelden dyre klær og jeg har nok brukt en del penger på interiør og sånt dill-dall som servietter, lys osv. Bøker bruker jeg nok en del penger på også.

Men det er da bare småtterier i forhold til hva mannen min bruker av penger.

Lurer på hva det koster alt vertøyet han har og som han aldri bruker. Og alle de elektroniske duppedingsene han har. Hva er vitsen med å ha 3 par langrennski, 2 sykler? Er det nødvendig å ha både slalomski og telemarkski når han for det meste fortrekker å gå langrenn? Hva er vitsen med å ha cabriolet når vi har 2 biler i fra før av?

Tenk bare på hva en båt koster. Min mann har kjøpt 2 båter.

Nå skal han ha motorsykkel igjen også. Den kommer bare til å stå og støve ned i garasjen akkurat slik som den forrige gjorde helt til han fant ut at han skulle selge den.

Jeg kunne ha fyllt opp mange hus med dill-dall for å komme opp på samme nivå som han. Likevel må han kommentere negativt bare jeg kjøper en liten ting og lurer på hva jeg skal bruke det til liksom?

Er nok mange menn som klager over shoppe-glade damer, men om man bare tenker litt etter, så tror jeg faktisk menn generelt bruker langt mer penger enn det damer gjør.

Men

Skrevet

Hvis den smørbrødlista over tinga mannen din har anskaffa stemmer, er han en dust når han setter spørsmålstegn ved at du går til anskaffelse av nye klesplagg,

synes

Skrevet

Hvis den smørbrødlista over tinga mannen din har anskaffa stemmer, er han en dust når han setter spørsmålstegn ved at du går til anskaffelse av nye klesplagg,

synes

Ikke at han kjefter, men han kan f.eks si: Har du ikke mange av akkurat de genserne i fra før av?

eller

-Jeg trodde du hadde en sånn kjole?

Men jeg har lært meg å ikke vise frem noen ting. Det er ingen vits i det. Det er mine penger og jeg sløser ikke med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...