Gå til innhold

si ifra om homorykter

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Jeg sendte en melding til en venn av meg at jeg var glad i han og ville ha støttet han hvis ryktene om at han var homofil var sanne. Jeg vet ikke om han er homofil eller ikke, men ville at han skulle vite at det blir sagt om ham.

Har jeg gjort noe dumt?

Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg... Han kan jo føle det helt annerledes enn jeg tenker. Men slik du beskriver det du skrev, så høres det ut som du mener han trenger din støtte om han er homofil.

De fleste homofile jeg kjenner synes i grunnen ikke det er noen big deal i det hele tatt, og det verste er at det forventes at man "står fram".

Gjest xbellax
Skrevet

Nei, det synes jeg egentlig ikke du har. Det er fortsatt fantastisk vanskelig for mange å stå frem.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg... Han kan jo føle det helt annerledes enn jeg tenker. Men slik du beskriver det du skrev, så høres det ut som du mener han trenger din støtte om han er homofil.

De fleste homofile jeg kjenner synes i grunnen ikke det er noen big deal i det hele tatt, og det verste er at det forventes at man "står fram".

Jeg mener ikke at han vil trenge min støtte spesielt om han er homofil, men at jeg var glad i han og han ville ha min støtte.

Hvordan han forsto det vet jeg ikke. Jeg fikk svar fra han om andre ting dagen etter, og samtidig at hans onkel lå for døden og han ba om at jeg ikke skulle ringe eller sende SMS. Det er noen dager siden.

Jeg bare håper at jeg ikke har såret han.

Skrevet

Jeg mener ikke at han vil trenge min støtte spesielt om han er homofil, men at jeg var glad i han og han ville ha min støtte.

Hvordan han forsto det vet jeg ikke. Jeg fikk svar fra han om andre ting dagen etter, og samtidig at hans onkel lå for døden og han ba om at jeg ikke skulle ringe eller sende SMS. Det er noen dager siden.

Kanskje du kan spørre han om du såret han eller sa noe dumt, så snart han er klar for å høre fra deg igjen?

Skrevet

"Jeg fikk svar fra han om andre ting dagen etter"

Det kan tyde på at det kan være noe i ryktene, men at det er et ikke-tema. Jeg synes ikke du skal ta det opp mer, men la han bestemme selv om han vil stå frem.

Gjest minamia
Skrevet

Enig med Wita. Du skal ikke spørre om mer rundt dette da det uansett er en privatsak. Man skal ikke føle seg tvunget til å snakke om slikt for å berolige, i dette tilfellet, din usikkerhet rundt hvorvidt det var lurt å ta opp emnet eller ei.

Mvh

Gjest homofili er vel også normalt?
Skrevet

Hvordan hadde du reagert om du fikk en meldig hvor det sto: Det går rykter om at du er heterofil, men du skal vite at jeg støtter deg uansett.

For den som er homofil er dette normalt etterhvert, da blir det kanskje litt rart å få en sånn melding. Da gjør du det jo egentlig til noe unormalt, noe som trenger støtte...

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Hvordan hadde du reagert om du fikk en meldig hvor det sto: Det går rykter om at du er heterofil, men du skal vite at jeg støtter deg uansett.

For den som er homofil er dette normalt etterhvert, da blir det kanskje litt rart å få en sånn melding. Da gjør du det jo egentlig til noe unormalt, noe som trenger støtte...

Så lenge vedkommende ikke har stått frem så kan han trenge støtte. Han har vært enslig i hele sitt liv (han er ikke helt ung). "Alle" venter på at han finner seg en kjæreste. Han er en kjekk mann som det er lett å forelske seg i og det må være en grunn til at han alltid er alene.

Det går ikke rykter om at jeg er heterofil siden jeg antar at de fleste/alle regner meg som slik. Jeg har vært gift, har barn og har hatt flere kjæresteforhold med menn. Derfor ville jeg blitt like overrasket hvis det gikk rykter om at jeg var heterofil som at det gikk rykter om jeg var overvektig (alle vet det).

Gjest lillagommen
Skrevet

Nei, det er det slett ikke!

Skrevet

Jeg hadde likt å vite det om det gikk slike rykter om meg...

Gjest Aleneboer
Skrevet

Så lenge vedkommende ikke har stått frem så kan han trenge støtte. Han har vært enslig i hele sitt liv (han er ikke helt ung). "Alle" venter på at han finner seg en kjæreste. Han er en kjekk mann som det er lett å forelske seg i og det må være en grunn til at han alltid er alene.

Det går ikke rykter om at jeg er heterofil siden jeg antar at de fleste/alle regner meg som slik. Jeg har vært gift, har barn og har hatt flere kjæresteforhold med menn. Derfor ville jeg blitt like overrasket hvis det gikk rykter om at jeg var heterofil som at det gikk rykter om jeg var overvektig (alle vet det).

-------- det må være en grunn til at han alltid er alene.-----

Kanskje grunnen er at han ØNSKER å være alene?

Jeg har aldri vært gift eller samboer, og irriterer meg grønn over at folk skal blande seg opp i det! Jeg er hetro, men trives med å bo alene. Noen gjør faktisk det!

Gjest alene men ikke ensom:)
Skrevet

Jeg har aldri vært gift eller samboer, og irriterer meg grønn over at folk skal blande seg opp i det! Jeg er hetro, men trives med å bo alene. Noen gjør faktisk det!

samme her...

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Jeg er klar over at noen trives med det, men det er noe annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...