Gjest Snart på flyttefot Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Jeg er snart på flyttefot og i leiligheten er det gamle garderobeskap. I to tilstøtende soverom danner garderobeskapene veggen mellom rommene, med 3 skap med åpning mot det ene rommet, og 4 skap med åpning mot det andre. Det er gammel innredning i disse skapene, samt at døra ikke går helt til taket, slik at det blir et rom øverst i skapet som er vanskelig tilgjengelig. Jeg ønsker å utnytte plassen fullt ut, og lurer på ulike løsninger. Lurer på om jeg skal rive ut gamle hyller og sette inn trådkurver. Tenker også på å droppe dørene, men ha liftgardin, rullegardin eller panelgardiner som dør, for å spare litt på plassen. Ett annet alternativ er jo å ha det helt åpent, men det ser jeg for meg fort blir rotete.. Noen som har funnet på noe lurt angående garderobeløsninger og som vi dele sine gode råd? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.