Gå til innhold

Alternativ garderobeløsning

Anbefalte innlegg

Gjest Snart på flyttefot
Skrevet

Jeg er snart på flyttefot og i leiligheten er det gamle garderobeskap. I to tilstøtende soverom danner garderobeskapene veggen mellom rommene, med 3 skap med åpning mot det ene rommet, og 4 skap med åpning mot det andre.

Det er gammel innredning i disse skapene, samt at døra ikke går helt til taket, slik at det blir et rom øverst i skapet som er vanskelig tilgjengelig.

Jeg ønsker å utnytte plassen fullt ut, og lurer på ulike løsninger. Lurer på om jeg skal rive ut gamle hyller og sette inn trådkurver. Tenker også på å droppe dørene, men ha liftgardin, rullegardin eller panelgardiner som dør, for å spare litt på plassen. Ett annet alternativ er jo å ha det helt åpent, men det ser jeg for meg fort blir rotete..

Noen som har funnet på noe lurt angående garderobeløsninger og som vi dele sine gode råd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...