Gå til innhold

Morsom scene fra "Cops"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en neger som hadde prøvd å drepe en politimann, som ble skadet stygt. Forbryteren fikk 64 år i fengsel.

Så sier politimannen: "det er altfor lite. han fortjener mye mer".

Da begynte jeg å gapskratte. =P

Mrs. Wallace
Skrevet

Og du påstår at du egentlig er smart?

Lykke til på datingmarkedet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Mrs. Wallace
Skrevet

Mrs. Wallace
Skrevet

Og du prøver å overbevise folk om at du egentlig er svært intelligent?

Mrs. Wallace
Skrevet

Oops, jeg fremstår vel ikke som den mest intelligente selv, når det ligger fire svar fra meg med nogenlunde samme ordlyd. Til mitt forsvar må jeg si at jeg fikk feilmeldinger hver gang jeg skrev et svar.

Men sarkasmen blir jo staks mer stusselig...

Skrevet

Oops, jeg fremstår vel ikke som den mest intelligente selv, når det ligger fire svar fra meg med nogenlunde samme ordlyd. Til mitt forsvar må jeg si at jeg fikk feilmeldinger hver gang jeg skrev et svar.

lol

Skrevet

Jeg synes vel i grunnen du kunne spart deg den kommentaren uansett hvor smart du er. Den var ufin.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Men sarkasmen blir jo staks mer stusselig...''

Hehe

Skrevet

Kommentaren var nå like unødvendig uansett hvor mange ganger du postet den,...

Skrevet

Det jeg synes er rart er at du måtte sende denne kommentaren flere ganger, dermed hadde du flere sjanser til å tenke deg om, men allikevel sa du det samme.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes vel i grunnen du kunne spart deg den kommentaren uansett hvor smart du er. Den var ufin.

Jeg synes SMIR var ufin. Så sånn er det.

Skrevet

Jeg synes SMIR var ufin. Så sånn er det.

Jeg skjønte kanskje heller ikke humoren i det han skrev, men hvor i all verden var han ufin??

Gjest Ratteta
Skrevet

Hva er problemet ditt?

Hehe morsom kommentar ja. Forøvrig skjønner jeg ikke at du gidder å menge deg meg alle de psyke kvinnfolka her inne. Du ser hva slags tilbakemeldinger du ofte får. Legg Doktor Online bak deg og få et bedre liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...