Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en akutt ekstrem trang til å være ironisk og sarkastisk....

Hva kan det være? Er det en slags forstyrrelse?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

9

• cathlin

8

• nick

5

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neppe. Hos meg er den i så fall kronisk. ;)

Skrevet

Neppe. Hos meg er den i så fall kronisk. ;)

Jaha, jeg lurer på om jeg ikke kan ha pådratt meg noen ekstra forstyrrelser, nemlig, som gjør meg skikkelig ond.. muhahahaha.

Tror jeg må finne meg en øks.... Jeg skal for svarte gå å kjøpe meg en i morra!

Skrevet

PMS?

Høres sånn ut, kjenner meg igjen...

Mensen, nå igjen?

Skrevet

Mensen, nå igjen?

Trodde PMS betydde periodisk mannssyndrom, jeg...

Skrevet

Trodde PMS betydde periodisk mannssyndrom, jeg...

hehe.. jeg tror det betyr periodisk-morderisk-syndrom

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg trodde det var det vi kallte normal-tilstand jeg.....

Gjest Grågrønn
Skrevet

Jaha, jeg lurer på om jeg ikke kan ha pådratt meg noen ekstra forstyrrelser, nemlig, som gjør meg skikkelig ond.. muhahahaha.

Du, jeg ble litt bekymret her nå.....du lar øksen ligge igjen når vi skal på cafe, sant?

Skrevet

hehe.. jeg tror det betyr periodisk-morderisk-syndrom

Neida.. Det betyr Punish Men Severely :-)

Skrevet

Jeg trodde dette var dols første live orgasme, og så var det bare et surreinnlegg.

Skrevet

Kan jeg spørre; har dette noe med meg å gjøre...?

(Ikke skyt meg for at jeg spør, hvis det ikke stemmer så beklager jeg det).

For jeg må og si; Hvis du er ond, så er jeg også ond ;o)

(Synes ikke du er ond i det hele tatt jeg. Faktisk liker jeg deg... ikke ment som smisking eller noe i den duren - men jeg liker folk som tør skille seg litt ut og si meningen sin, samt stå for det. I tillegg har du en sabla god og morsom humor!:-)

Believe it or not!

Skrevet

Kan jeg spørre; har dette noe med meg å gjøre...?

(Ikke skyt meg for at jeg spør, hvis det ikke stemmer så beklager jeg det).

For jeg må og si; Hvis du er ond, så er jeg også ond ;o)

(Synes ikke du er ond i det hele tatt jeg. Faktisk liker jeg deg... ikke ment som smisking eller noe i den duren - men jeg liker folk som tør skille seg litt ut og si meningen sin, samt stå for det. I tillegg har du en sabla god og morsom humor!:-)

Believe it or not!

Har neppe noe med deg å gjøre.

At det derimot har noe med psykiatri og tenkning innen deler av psykiatrien kan nok være tilfelle.

Skrevet

Jeg trodde dette var dols første live orgasme, og så var det bare et surreinnlegg.

Det er da ikke noe surreinnlegg! Dette er innsikt på høyt nivå.

Skrevet

Jeg trodde det var det vi kallte normal-tilstand jeg.....

Hmmm...

Skrevet

Du, jeg ble litt bekymret her nå.....du lar øksen ligge igjen når vi skal på cafe, sant?

Det går an å få tak i sånne multifunksjonsverktøy som er nesten like anvendelige som øks. Kanskje hun tar med et slikt og viser det til deg på kaffebaren?

Drikk en latte for meg også da...

Skrevet

Flyfly har ikke blitt noe bedre av å ha tilgang til øks, så jeg synes du i stedet skal kjøpe deg noe morsommere. F.eks. et par nye fjellstøvler!

Udyret her hjemme gleder seg over fjellstøvel-kolleksjonen min. Han bærer de rundt med stor stolthet og forærer en støvel til alle som måtte komme innom.

Skrevet

Har neppe noe med deg å gjøre.

At det derimot har noe med psykiatri og tenkning innen deler av psykiatrien kan nok være tilfelle.

Ja, jeg skjønte det.. og det er jeg lei for. Var iallefall ikke sånn jeg mente det. Hvis jeg nå har forstått _deg_ riktig igjen. Det skal svært mye til for at jeg skal synes noen er onde i denne verdenen. Da snakker vi hitler, saddam hussein o.l.

Synes ingen diagnoser skal definere hvordan noen er. Vi er alle ulike; med eller uten diagnoser.

Skrevet

Ja, jeg skjønte det.. og det er jeg lei for. Var iallefall ikke sånn jeg mente det. Hvis jeg nå har forstått _deg_ riktig igjen. Det skal svært mye til for at jeg skal synes noen er onde i denne verdenen. Da snakker vi hitler, saddam hussein o.l.

Synes ingen diagnoser skal definere hvordan noen er. Vi er alle ulike; med eller uten diagnoser.

Og så min eks, selvfølgelig ;o)

Men det blir noe helt annet (og på et helt annet grunnlag).

Skrevet

Nå kompliserer du ting ganske mye tror jeg. Denne tråden handlet ikke om deg, det var cathlin som sa noe om hvordan hun hadde det i går kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...