Gå til innhold

Norsk tv i Hellas?

Anbefalte innlegg

Gjest håndball - OL
Skrevet

Skal til Kreta når mellomspillet for håndball kvinner går. Skal til Chania-området. Noen som vet om de sender norske kamper på pub der nede? Finnes det f.eks. en norsk pub i området?

Gjest xbellax
Skrevet

Ja det gjør det, den ligger nede ved havnen i gamlebyen (Chania altså). Ned Halidon street og skrått til venstre. Scandinavian..et eller annet. Umulig å ikke få øye på den. Ellers er det såpass mange turister fra Skandinavia på Kreta at pubber med norske kamper er sjelden vanskelig å finne, og står det på en annen kanal bare spør du innehvaeren pent om du kan bytte mot en liten slant, det gjør de som regel med glede.

Gjest xbellax
Skrevet

Ja det gjør det, den ligger nede ved havnen i gamlebyen (Chania altså). Ned Halidon street og skrått til venstre. Scandinavian..et eller annet. Umulig å ikke få øye på den. Ellers er det såpass mange turister fra Skandinavia på Kreta at pubber med norske kamper er sjelden vanskelig å finne, og står det på en annen kanal bare spør du innehvaeren pent om du kan bytte mot en liten slant, det gjør de som regel med glede.

Akkurat i det jeg hadde lagt meg kom jeg på at stedet jeg nevnte faktisk er et diskotek, ikke en pub med tv. Men, altså, like ved, på hjørnet, finner du en uterestaurant den ligger i enden av samme gate, 2 meter fra vannkanten. Hyggelig innehaver som sikkert fikser det for deg, om ikke han har norsk kanal bare hører du med ham hvilke steder som det er mulig å se kampen, grekere har stor forståelse for alt som handler om mat og sport.

Gjest santa helena
Skrevet

Flere pub`er i Platanias iallefall som hadde store flatskjermer hvor de sendte TV2.

Pub`ene lå ved torget i Platanias.

Vi var inne i Chania en kveld, nede i havna ved alle restaruantene var det flere pub`er hvor det stod skilt at de sendte norske fotballkamper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...