positivia Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 For noen år tilbake husker jeg at jeg fikk ett tilbud om å få levert fersk fisk til middagen på døra et par dager i uka.. Noen som vet om noen som gjør det i Akershus? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Hos oss (i Oslo) kommer det med ujevne mellomrom fiskebil, men den selger frossenfisk, så det er vel ikke det du spør om. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Jeg får fisk levert på døra hver dag jeg. Den er ikke fersk, men det er billig. Betaler à natura. Har strippeshow på balkongen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Jeg får fisk levert på døra hver dag jeg. Den er ikke fersk, men det er billig. Betaler à natura. Har strippeshow på balkongen. *LOL* Velkommen tilbake ;0) 0 Siter
positivia Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Jeg får fisk levert på døra hver dag jeg. Den er ikke fersk, men det er billig. Betaler à natura. Har strippeshow på balkongen. Så fint for deg da :-)) Jeg derimot ønsker fersk fisk mot kontanter....*ler*... 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Sjekk ut: Smedstuen Gård AS Fiskemarkedet Fiskebil Fjelberg Fisk & Vilt Flyvefisken Trillefisken Og sjekk gjennom denne linken (jeg gidder ikke, spiser ikke fisk...) http://vibb.no/Browse.asp?Region=Oslo&Category=Dagligvare.Fisk+%26+Vilt&Area=&Rating=&MapX=&MapY=&MapZoom=&Pos=&Search=&Address= 0 Siter
positivia Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Sjekk ut: Smedstuen Gård AS Fiskemarkedet Fiskebil Fjelberg Fisk & Vilt Flyvefisken Trillefisken Og sjekk gjennom denne linken (jeg gidder ikke, spiser ikke fisk...) http://vibb.no/Browse.asp?Region=Oslo&Category=Dagligvare.Fisk+%26+Vilt&Area=&Rating=&MapX=&MapY=&MapZoom=&Pos=&Search=&Address= Takk :-) 0 Siter
Gjest Elling X Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Jeg får fisk levert på døra hver dag jeg. Den er ikke fersk, men det er billig. Betaler à natura. Har strippeshow på balkongen. Er det Dem, Rigmor? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.