Gå til innhold

Vaska Visa kortet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det med å vaske flere ting enn klær.

Nå har jeg vaska og tørketrommla visakortet til sønnen, (sist tok jeg mobilen hans)

Tror du visakortet virker nå da, med den formen det har? Når du legger det på bordet så ligger det ikke flatt lengre.

Mobilen virka den etter vasken, men den holdt formen, det gjorde jo ikke visakortet!?

Nettopp fått kortet også så det er litt flaut..

Når skal jeg lære meg å sjekke lommer da??

Gjest mallet
Skrevet

Om sønnen din er gammel nok til å ha visakort er han garantert gammel nok til å sjekke sine egne lommer før han legger buksen til vask... :)

Gjest ViViola
Skrevet

''Når skal jeg lære meg å sjekke lommer da??''

Eh... HÆ? Spørsmålet er vel heller når han skal lære seg å tømme lommene før han slenger klær på vask, vel?

Skrevet

Om sønnen din er gammel nok til å ha visakort er han garantert gammel nok til å sjekke sine egne lommer før han legger buksen til vask... :)

Eller gammel nok til å vaske buksene sjøl. Min 15-åring har vasket sjøl det siste året etter en megautblåsning fra mor om noen klær son _ fremdeles_ ikke var vaska og h*n hadde sagt det _hundre_ ganger. :-)) *stolt av h*n*

Skrevet

''Når skal jeg lære meg å sjekke lommer da??''

Eh... HÆ? Spørsmålet er vel heller når han skal lære seg å tømme lommene før han slenger klær på vask, vel?

hehe jeg har hentet klær på rommet hans.

Skrevet

Eller gammel nok til å vaske buksene sjøl. Min 15-åring har vasket sjøl det siste året etter en megautblåsning fra mor om noen klær son _ fremdeles_ ikke var vaska og h*n hadde sagt det _hundre_ ganger. :-)) *stolt av h*n*

Nå er ikke min så gammel da. Jeg plukka opp buksa fra rommet hans i forbifarten så det var nok jeg som skulle ha sjekket lommer denne gang.

Skrevet

Jeg plukka opp buksa i forbifarten så det er nok jeg som skulle ha sjekket lommer denne gang.

man trenger heller ikke å være så gammel for å få visakort;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...