Gjest midia Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Jeg har det med å vaske flere ting enn klær. Nå har jeg vaska og tørketrommla visakortet til sønnen, (sist tok jeg mobilen hans) Tror du visakortet virker nå da, med den formen det har? Når du legger det på bordet så ligger det ikke flatt lengre. Mobilen virka den etter vasken, men den holdt formen, det gjorde jo ikke visakortet!? Nettopp fått kortet også så det er litt flaut.. Når skal jeg lære meg å sjekke lommer da?? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Om sønnen din er gammel nok til å ha visakort er han garantert gammel nok til å sjekke sine egne lommer før han legger buksen til vask... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 ''Når skal jeg lære meg å sjekke lommer da??'' Eh... HÆ? Spørsmålet er vel heller når han skal lære seg å tømme lommene før han slenger klær på vask, vel? 0 Siter
sola60 Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Om sønnen din er gammel nok til å ha visakort er han garantert gammel nok til å sjekke sine egne lommer før han legger buksen til vask... Eller gammel nok til å vaske buksene sjøl. Min 15-åring har vasket sjøl det siste året etter en megautblåsning fra mor om noen klær son _ fremdeles_ ikke var vaska og h*n hadde sagt det _hundre_ ganger. :-)) *stolt av h*n* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 ''Når skal jeg lære meg å sjekke lommer da??'' Eh... HÆ? Spørsmålet er vel heller når han skal lære seg å tømme lommene før han slenger klær på vask, vel? hehe jeg har hentet klær på rommet hans. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Eller gammel nok til å vaske buksene sjøl. Min 15-åring har vasket sjøl det siste året etter en megautblåsning fra mor om noen klær son _ fremdeles_ ikke var vaska og h*n hadde sagt det _hundre_ ganger. :-)) *stolt av h*n* Nå er ikke min så gammel da. Jeg plukka opp buksa fra rommet hans i forbifarten så det var nok jeg som skulle ha sjekket lommer denne gang. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Om sønnen din er gammel nok til å ha visakort er han garantert gammel nok til å sjekke sine egne lommer før han legger buksen til vask... Jeg plukka opp buksa i forbifarten så det er nok jeg som skulle ha sjekket lommer denne gang. man trenger heller ikke å være så gammel for å få visakort;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.