Gå til innhold

Hvordan få sendt et filmklipp til noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Filmklipp
Skrevet

Har et lite filmklipp jeg har lyst til å sende til noen, vedkommede har ikke messenger el. slik at det er greit med link der.

Hvilke andre mulighetr har jeg?

Gjest Filmklipp
Skrevet

Bruk winrar, pakk ned filen og send.

Okey, takk. Kan jeg legge det ut på en hjemmeside også?

Har frontpage, men husker ikke hvordan jeg fikk "aktivert" siden...det står som bruksanvisning "trykk på redigerknappen, skriv inn brukernavn og passord og rediger så siden". Men det er da ikke noen slike valg der.

Hvordan legger jeg foresten inn et klipp for f.eks.wind.media player på en hjemmeside?

:)

Gjest xbellax
Skrevet

Okey, takk. Kan jeg legge det ut på en hjemmeside også?

Har frontpage, men husker ikke hvordan jeg fikk "aktivert" siden...det står som bruksanvisning "trykk på redigerknappen, skriv inn brukernavn og passord og rediger så siden". Men det er da ikke noen slike valg der.

Hvordan legger jeg foresten inn et klipp for f.eks.wind.media player på en hjemmeside?

:)

Beklager det aner jeg ikke...

Gjest Filmklipp
Skrevet

Youtube?

Joda, er klar over den. Men det gjaldt en bil som var til salgs og da ville jeg ikke legge den ut der uten eiers samtykke.

Nå har dog eier lagt den ut selv så da er det greit.

Jeg fikk forøvrig sendt filmklippet via vanlig mail.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...