Gjest Filmklipp Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Har et lite filmklipp jeg har lyst til å sende til noen, vedkommede har ikke messenger el. slik at det er greit med link der. Hvilke andre mulighetr har jeg? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Bruk winrar, pakk ned filen og send. 0 Siter
Gjest Filmklipp Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Bruk winrar, pakk ned filen og send. Okey, takk. Kan jeg legge det ut på en hjemmeside også? Har frontpage, men husker ikke hvordan jeg fikk "aktivert" siden...det står som bruksanvisning "trykk på redigerknappen, skriv inn brukernavn og passord og rediger så siden". Men det er da ikke noen slike valg der. Hvordan legger jeg foresten inn et klipp for f.eks.wind.media player på en hjemmeside? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Okey, takk. Kan jeg legge det ut på en hjemmeside også? Har frontpage, men husker ikke hvordan jeg fikk "aktivert" siden...det står som bruksanvisning "trykk på redigerknappen, skriv inn brukernavn og passord og rediger så siden". Men det er da ikke noen slike valg der. Hvordan legger jeg foresten inn et klipp for f.eks.wind.media player på en hjemmeside? Beklager det aner jeg ikke... 0 Siter
Gjest Filmklipp Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Youtube? Joda, er klar over den. Men det gjaldt en bil som var til salgs og da ville jeg ikke legge den ut der uten eiers samtykke. Nå har dog eier lagt den ut selv så da er det greit. Jeg fikk forøvrig sendt filmklippet via vanlig mail. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.