Gå til innhold

Noen her som har kjøpt iPhone3G?

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kan både sende og motta. Funker så fint atte.

Ååååå .. Og programmet du bruker heter...?

Nå aner jeg lys i tunnellen hehe.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det har jeg.

Nå må du fortelle, for med dette får jo mitt største ankepunkt mot å kjøpe iPhone nå til å forsvinne. På den annen side har jeg visst nettopp lest om at det finnes et program for MMS som funker på versjon 1 av iPhone, men ikke på iPhone 3G. Tror jeg må google litt mer...

Skrevet

Nå må du fortelle, for med dette får jo mitt største ankepunkt mot å kjøpe iPhone nå til å forsvinne. På den annen side har jeg visst nettopp lest om at det finnes et program for MMS som funker på versjon 1 av iPhone, men ikke på iPhone 3G. Tror jeg må google litt mer...

http://swirlyspace.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=363

Gjest ChiengMai
Skrevet

SwirlyMMS

Koster 8 "gærninger" (husker ikke om det var euro eller dollar)

http://www.swirlyspace.com/iphone/apps/mms/

''Q: Is SwirlyMMS available on jailbroken iPhone firmware 2.x through Cydia?

A: No, it is not currently available on firmware 2.x,''

Så da er det jo som jeg bevnte over her, kan ikke brukes med siste oppdatering av iPhone 3G, men takk likevel.

Skrevet

''Q: Is SwirlyMMS available on jailbroken iPhone firmware 2.x through Cydia?

A: No, it is not currently available on firmware 2.x,''

Så da er det jo som jeg bevnte over her, kan ikke brukes med siste oppdatering av iPhone 3G, men takk likevel.

Nei, jeg skreiv jo i det første innlegget mitt at jeg har forrige versjon.

Jeg regner med at de ikke bruker så veldig lang til på å utvikle det disse hacke-gutta.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, jeg skreiv jo i det første innlegget mitt at jeg har forrige versjon.

Jeg regner med at de ikke bruker så veldig lang til på å utvikle det disse hacke-gutta.

''Jeg regner med at de ikke bruker så veldig lang til på å utvikle det disse hacke-gutta.''

Nei, de jobber nok med saken. :-D

Ellers tror jeg altså at Apple vil komme med MMS etter hvert, men man må jo forholde seg til iPhone sånn som den er nå. Ta den som den er, liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...