Gå til innhold

Kan smerter gi frostrier?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Kjære deg, Shira, synes du bør finne deg en lege så fort som mulig!

Utrolig at du beholder ditt gode humør her inne til tross for et smertehelvete.....

Ønsker deg alt godt, og jeg tenker faktisk på deg;))

Mister jeg humøret mitt så tror jeg slaget er tapt for min del, men jeg er en liten hissigpropp da, så jeg kan på kort tid få ut mye frustrasjon ;o)

Takk for at du tenker på meg.

Jeg tror faktisk at å finne meg en lege ikke er nok, dette har blitt såpass spesielt at jeg helst bør finne en av legene som kjenner meg. Det var ei suppe uten like i høst/vinter før de rette personene fikk orden på meg. Og til tross deres strenge formaninger, ble det enda mer suppesøl da jeg klarte og få infeksjoner i fleng. He he, enkel har jeg aldri vært ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218572334' post='3933287]

Mister jeg humøret mitt så tror jeg slaget er tapt for min del, men jeg er en liten hissigpropp da, så jeg kan på kort tid få ut mye frustrasjon ;o)

Takk for at du tenker på meg.

Jeg tror faktisk at å finne meg en lege ikke er nok, dette har blitt såpass spesielt at jeg helst bør finne en av legene som kjenner meg. Det var ei suppe uten like i høst/vinter før de rette personene fikk orden på meg. Og til tross deres strenge formaninger, ble det enda mer suppesøl da jeg klarte og få infeksjoner i fleng. He he, enkel har jeg aldri vært ;o)

Jeg mente ikke en ny lege, men ringe til den legen du har!

Ingen i Norge bør ha det så vondt, jeg skjønner ikke hvordan du holder ut, kjære Shira;)

Skrevet

Jeg mente ikke en ny lege, men ringe til den legen du har!

Ingen i Norge bør ha det så vondt, jeg skjønner ikke hvordan du holder ut, kjære Shira;)

Jeg kan ringe han i morgen, da er han på jobb, resten har velfortjente ferier.

Smertene går bra, jeg har lært og leve med dem. Så har vi jo painkilles som kan brukes når det trengs :o)

Det jeg er mest stressa over nå er denne nyren min. Den fikk hardkjørt seg nok, og alt så fint ut på rutinerøntgen etter en operasjon i april. Det kan være en nyrestein, så jeg håper på det denne gangen.

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218572916' post='3933292]

Jeg kan ringe han i morgen, da er han på jobb, resten har velfortjente ferier.

Smertene går bra, jeg har lært og leve med dem. Så har vi jo painkilles som kan brukes når det trengs :o)

Det jeg er mest stressa over nå er denne nyren min. Den fikk hardkjørt seg nok, og alt så fint ut på rutinerøntgen etter en operasjon i april. Det kan være en nyrestein, så jeg håper på det denne gangen.

Du er så tøff!

Aner ikke hvor du får alle kreftene fra;)

Men du har absolutt alt, Shira;)

Skrevet

Du er så tøff!

Aner ikke hvor du får alle kreftene fra;)

Men du har absolutt alt, Shira;)

Du har da ditt og stri med du også, så du kan trygt kalle deg selv før tøff også!

Jeg føler meg ikke spesielt tøff, vi gjør jo bare det vi kan for å få livet til og gå. Det er for mye rundt meg som jeg setter så stor pris på at jeg kan legge meg ned. Dessuten prøvde jeg en gang, og det ble fryktelig kjedelig ;o) He he, men jeg har erfart hvordan det er og være motløs og det er vanskelig. Jeg er heldig og kom meg opp.

Livet bare bare slik, men jammen gir livet meg mye godt også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...