Gå til innhold

Hva bør jeg spise ved magesmerter


Betobe

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere skrevet inn et innlegg her ang. luftsmerter og stikking i magen som jeg har konstant hvert plaget av i over to år. Det jeg lurer på som jeg har spurt mange leger om er hva og hvor mye jeg bør spise og drikke? Jeg er 196 cm høy og veier 95 kg.

Svært takknemmelig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Betobe !

Jeg har dessverre ikke andre råd mot luft i magen enn de du finner på denne siden:

http://www.doktoronline.no/pub/qa/120.html

Av brevet ditt forstår jeg at du sliter så tungt med disse plagene at det synes å gå utover din mentale trivsel. Kanskje det vil være nyttig for deg snakke med legen din om hvordan du kan få hjelp til å mestre tunge dagene bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...