Gå til innhold

5 år igjen å leve...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde fått denne beskjeden; maks 5 år igjen å leve...

Er det noe spesielt du ville ha gjort/opplevd/utrettet før du døde?

Gjest Fiolen nå
Skrevet

5 år? Da rekker du veldig mye.

Jeg har erfart å få beskjed om å bare ha 3 mnd igjen, da blir det en smule mer hektisk. Det vil si, jeg var bare opptatt av hvordan mann og barn skulle klare seg uten meg etter min død, mens mannen min var opptatt av hvordan han skulle få gjort meg så lykkelig som mulig de månedene jeg hadde igjen.

Helt konkret, så ville han ta meg med til Australia.

Skrevet

Nei, jeg tror jeg hadde vært mest opptatt av de små tingene i livet og vært mest mulig sammen med barna mine.

Skrevet

Tja, kanskje jeg skulle prøvd å fly..

Men det måtte blitt etter 4,9år ;0)

Ellers tror jeg at jeg ville nytt familien, og satset på å gi dem noen gode minner om mammaen sin.

Fytti, for en trist tanke..

Skrevet

Jeg ville tilbringt mest mulig tid med de jeg er glad i.. spesielt ungene mine.

Skrevet

Jeg ville brukt så mye tid som mulig sammen med de jeg er glad i, og så ville jeg gjort hva jeg kunne for å sikre sønnen min økonomisk.

Gjest D*lilith
Skrevet

Da ville jeg ha vært mest mulig med familien min og barna mine,reist litt rundt omkring og hatt det gøy så lenge det varte.

Ingen har noen garanti...

Skrevet

Huff! Sånt orker ikke jeg å tenke på uten en dom. Jeg tar dag for dag. Jeg kjenner at jeg lever, og det er nok viktig å leve ut drømmene i den grad de lar seg gjøre.

Skrevet

Jeg ville reist tilbake til der jeg studerte for å hilse på gamle kjente. Jeg ville skrevet ned masse som ungene mine kunne lest etter at jeg var borte så de fikk lære meg å kjenne bedre

Gjest young, free and single
Skrevet

Reist, reist, reist.

Skrevet

Slike spørsmål burde ingen svare på, it's bad luck man.

Skrevet

5 år? Da rekker du veldig mye.

Jeg har erfart å få beskjed om å bare ha 3 mnd igjen, da blir det en smule mer hektisk. Det vil si, jeg var bare opptatt av hvordan mann og barn skulle klare seg uten meg etter min død, mens mannen min var opptatt av hvordan han skulle få gjort meg så lykkelig som mulig de månedene jeg hadde igjen.

Helt konkret, så ville han ta meg med til Australia.

Men du lever?!!

Skrevet

Snakket med flere mennesker kanskje? Begynt å male? Utfoldet meg, men det sprøs jo på formen selvsagt.

Ellers levet mest mulig normalt, men nytt hverdagen, og vært mye i naturen.

Gjest Fiolen nå
Skrevet

Men du lever?!!

Ja :)

Det hender heldigvis at legestanden tar feil. De trodde at jeg hadde kreftsvulster på leveren som hadde spredd seg fra føflekkreft. Men så viste en biopsi at svulstene på leveren min var godartede.

Det tok en hel måned fra jeg fikk "dommen" til den ble opphevet. Den lengste i mitt liv...

Skrevet

Ja :)

Det hender heldigvis at legestanden tar feil. De trodde at jeg hadde kreftsvulster på leveren som hadde spredd seg fra føflekkreft. Men så viste en biopsi at svulstene på leveren min var godartede.

Det tok en hel måned fra jeg fikk "dommen" til den ble opphevet. Den lengste i mitt liv...

Gratulerer med livet! *klem*

Gjest Angela26
Skrevet

Ja! Da skulle jeg reist og opplevd masse, sammen med familien. Ogsà skulle jeg fàtt ut fingern og fàtt suksess med en plan jeg har, en slags visjon jeg har hatt leeeenge nà.... ;-)

Gjest Fiolen nå
Skrevet

Gratulerer med livet! *klem*

Takk!

*Klemmer tilbake*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...