Gå til innhold

Går du god for denne art./NHD?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest minamia

Det var en meget bra formulering om vold her:

''Vold i familien er snarere en tilstand enn en handling.''

Sjelden har jeg sett summert opp hva det handler om på en så riktig måte med så få ord.

Det er så sant. Og derfor kan noen av oss bli så skadet uten at vi med få ord kan beskrive eller formidle til omverdenen hva det er vi egentlig har levd i. Men noen forstår heldigvis.

Jeg har også vært utsatt for overgrep en periode. Lenge siden nå, og veldig bearbeidet. Jeg tenker på det mest av alt som en langvarig ødeleggende atmosfære, mer enn enkelthandlinger. Når noen er opptatt av hva vedkommende gjorde, i for stor grad, mangler de en bitter lærdom.

Annonse

Gjest Valnøtt

Det er så sant. Og derfor kan noen av oss bli så skadet uten at vi med få ord kan beskrive eller formidle til omverdenen hva det er vi egentlig har levd i. Men noen forstår heldigvis.

Jeg har også vært utsatt for overgrep en periode. Lenge siden nå, og veldig bearbeidet. Jeg tenker på det mest av alt som en langvarig ødeleggende atmosfære, mer enn enkelthandlinger. Når noen er opptatt av hva vedkommende gjorde, i for stor grad, mangler de en bitter lærdom.

Enig!

På krisesenteret mitt sier de at de fleste unger tåler en storm eller litt vind. Det er dårlig klima som knekker dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...