Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt sikkert! Var i dyreparken i går. Skulle sitte å spise pizza ute, men det var umulig, veps over alt!

Bare ei lykke at vi ikke spiste ei ;0)

Du sier noe der ja. I dag reiste vi hjem fra vogna, så nå gleder jeg meg til å tilberede og spise et måltid mat uten å hele tiden blir plaget/forstyrret av vepsene :)

Skrevet

Du sier noe der ja. I dag reiste vi hjem fra vogna, så nå gleder jeg meg til å tilberede og spise et måltid mat uten å hele tiden blir plaget/forstyrret av vepsene :)

Velkommen hjem!

Tenker det skal bli godt å sove i ega seng i natt :0)

Skrevet

Velkommen hjem!

Tenker det skal bli godt å sove i ega seng i natt :0)

Takk :) Joda, det blir nok godt. Sengene i vogna er ikke såverst, men ens egen seng hjemme er nok den beste. Er du fornøyd med vogna di da? Dere beholder den til neste sommer også?

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg ble stukket av veps i sommer,smurte da på aloe vera og stikket krympet med en gang.

Skrevet

Takk :) Joda, det blir nok godt. Sengene i vogna er ikke såverst, men ens egen seng hjemme er nok den beste. Er du fornøyd med vogna di da? Dere beholder den til neste sommer også?

Vogna vår er bare helt perfekt! *Stolt*

Den beholder vi garantert til neste år, gleder oss alt tilneste festival sesong ;0)

Gi meg et vink når du er inne på Avkroken, så skal jeg legge ut bilder å brife litt ;0)

Skrevet

Vogna vår er bare helt perfekt! *Stolt*

Den beholder vi garantert til neste år, gleder oss alt tilneste festival sesong ;0)

Gi meg et vink når du er inne på Avkroken, så skal jeg legge ut bilder å brife litt ;0)

Skal forsøke meg nå jeg :) spent :)

Skrevet

Skal forsøke meg nå jeg :) spent :)

Da skal jeg legge ut noen under mora2`s bilder :0)

Skrevet

''Samme sommer ble jeg stukket på den ene puppen! Fy søren så sint jeg ble!''

Makan til frekkhet ;)

*fnis*

Skrevet

''Samme sommer ble jeg stukket på den ene puppen! Fy søren så sint jeg ble!''

Makan til frekkhet ;)

Ja, det var toppen av frekkhet!

Vi var i Astrid Lindgrens Verden, og satt på benker og så på Emil-forestilling. Jeg hadde 3-åringen på mine skuldrer og satt litt foroverbøyd med bare en liten topp - med nesten fri tilgang til mine pupper!

Det vrimlet av veps, og vi var skikkelig stressa for at hun minste (som da var baby) skulle bli stukket, for vi hadde glemte myggnettet til vogna. Men så valgte vepsen da min pupp - og det var jo forsåvidt bedre enn at ungene skulle bli stukket.

Men det var vondt, og hovnet opp en del (forsåvidt greit nok å få litt større pupper, men dette var jo bare på den ene...), og klødde og verket en god del i mange dager etterpå.

GRRRR!

Skrevet

Ja, det var toppen av frekkhet!

Vi var i Astrid Lindgrens Verden, og satt på benker og så på Emil-forestilling. Jeg hadde 3-åringen på mine skuldrer og satt litt foroverbøyd med bare en liten topp - med nesten fri tilgang til mine pupper!

Det vrimlet av veps, og vi var skikkelig stressa for at hun minste (som da var baby) skulle bli stukket, for vi hadde glemte myggnettet til vogna. Men så valgte vepsen da min pupp - og det var jo forsåvidt bedre enn at ungene skulle bli stukket.

Men det var vondt, og hovnet opp en del (forsåvidt greit nok å få litt større pupper, men dette var jo bare på den ene...), og klødde og verket en god del i mange dager etterpå.

GRRRR!

Huff det var sikkert ikke mye godt nei. Håper du slipper å oppleve det i fremtiden! Må innrømme at jeg *småflirer* litt her også nå..... ;) sorry!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...