pekkaline Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Det er helt sikkert! Var i dyreparken i går. Skulle sitte å spise pizza ute, men det var umulig, veps over alt! Bare ei lykke at vi ikke spiste ei ;0) Du sier noe der ja. I dag reiste vi hjem fra vogna, så nå gleder jeg meg til å tilberede og spise et måltid mat uten å hele tiden blir plaget/forstyrret av vepsene 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Du sier noe der ja. I dag reiste vi hjem fra vogna, så nå gleder jeg meg til å tilberede og spise et måltid mat uten å hele tiden blir plaget/forstyrret av vepsene Velkommen hjem! Tenker det skal bli godt å sove i ega seng i natt :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Velkommen hjem! Tenker det skal bli godt å sove i ega seng i natt :0) Takk Joda, det blir nok godt. Sengene i vogna er ikke såverst, men ens egen seng hjemme er nok den beste. Er du fornøyd med vogna di da? Dere beholder den til neste sommer også? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Jeg ble stukket av veps i sommer,smurte da på aloe vera og stikket krympet med en gang. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Takk Joda, det blir nok godt. Sengene i vogna er ikke såverst, men ens egen seng hjemme er nok den beste. Er du fornøyd med vogna di da? Dere beholder den til neste sommer også? Vogna vår er bare helt perfekt! *Stolt* Den beholder vi garantert til neste år, gleder oss alt tilneste festival sesong ;0) Gi meg et vink når du er inne på Avkroken, så skal jeg legge ut bilder å brife litt ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Vogna vår er bare helt perfekt! *Stolt* Den beholder vi garantert til neste år, gleder oss alt tilneste festival sesong ;0) Gi meg et vink når du er inne på Avkroken, så skal jeg legge ut bilder å brife litt ;0) Skal forsøke meg nå jeg spent 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Skal forsøke meg nå jeg spent Da skal jeg legge ut noen under mora2`s bilder :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 ''Samme sommer ble jeg stukket på den ene puppen! Fy søren så sint jeg ble!'' Makan til frekkhet *fnis* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 ''Samme sommer ble jeg stukket på den ene puppen! Fy søren så sint jeg ble!'' Makan til frekkhet Ja, det var toppen av frekkhet! Vi var i Astrid Lindgrens Verden, og satt på benker og så på Emil-forestilling. Jeg hadde 3-åringen på mine skuldrer og satt litt foroverbøyd med bare en liten topp - med nesten fri tilgang til mine pupper! Det vrimlet av veps, og vi var skikkelig stressa for at hun minste (som da var baby) skulle bli stukket, for vi hadde glemte myggnettet til vogna. Men så valgte vepsen da min pupp - og det var jo forsåvidt bedre enn at ungene skulle bli stukket. Men det var vondt, og hovnet opp en del (forsåvidt greit nok å få litt større pupper, men dette var jo bare på den ene...), og klødde og verket en god del i mange dager etterpå. GRRRR! 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Ja, det var toppen av frekkhet! Vi var i Astrid Lindgrens Verden, og satt på benker og så på Emil-forestilling. Jeg hadde 3-åringen på mine skuldrer og satt litt foroverbøyd med bare en liten topp - med nesten fri tilgang til mine pupper! Det vrimlet av veps, og vi var skikkelig stressa for at hun minste (som da var baby) skulle bli stukket, for vi hadde glemte myggnettet til vogna. Men så valgte vepsen da min pupp - og det var jo forsåvidt bedre enn at ungene skulle bli stukket. Men det var vondt, og hovnet opp en del (forsåvidt greit nok å få litt større pupper, men dette var jo bare på den ene...), og klødde og verket en god del i mange dager etterpå. GRRRR! Huff det var sikkert ikke mye godt nei. Håper du slipper å oppleve det i fremtiden! Må innrømme at jeg *småflirer* litt her også nå..... sorry! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.