Gå til innhold

Epidural og korsryggtatovering

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Hihi, skjønte det, derfor jeg tviler på at hun har født sine.. ;0)

Shiloh har hun vel muligens født, men med tvillingene tok hun vel keisersnitt..

Hvorfor tviler du på at hun har født Shiloh..?

Skrevet

De med tattis får heroin, det skader mindre.

Du har fortsatt ikke fått deg et liv?

Skrevet

''Men det som forvirrer meg er at Angelina Jolie har jo en diger tatovering med tigermotvi nede i korsryggen..Og hun har jo barn...''

Ja, der sier du noe....Kanskje hun aldri har vært gravid, men bare latet som...

*LOL* Er det mulig!!!

Re: Epidural og korsryggtatovering Eh...Dette innlegget sier mer om Deg enn om MeG (skulle det egentlig stå)...LOL

Skjønte du ikke hva jeg sikta til her?

SE OVERSKRIFTA!! Jeg fant det merkelig at hun hadde født barn MEN har tatovering der hvor man får epidural...... – this is a signature

Skrevet

''Men det som forvirrer meg er at Angelina Jolie har jo en diger tatovering med tigermotvi nede i korsryggen..Og hun har jo barn...''

Ja, der sier du noe....Kanskje hun aldri har vært gravid, men bare latet som...

*LOL* Er det mulig!!!

....er det mulig..? NM i skrivefeil......

Re: Epidural og korsryggtatovering

Re: Epidural og korsryggtatovering Eh...Dette innlegget sier mer om Deg enn om MeG (skulle det egentlig stå)...LOL

Skjønte du ikke hva jeg sikta til her?

SE OVERSKRIFTA!! Jeg fant det merkelig at hun hadde født barn _MED_ har tatovering der hvor man får epidural...... – this is a signature

Gjest ViViola
Skrevet

Sannsynligvis narkose..det spørsmålet har jeg stilt meg også..

Og siden narkose ikke er særlig bra for det ufødte barn - så vet jeg ikke helt, jeg... Huff!

Skrevet

Shiloh har hun vel muligens født, men med tvillingene tok hun vel keisersnitt..

Hvorfor tviler du på at hun har født Shiloh..?

Fordi hun har tatovering ;0)

T-skje...He, he!

Jeg bare tuller med deg! ;0)

Skrevet

En fryktelig tragedie ja.....

Jeg kjente henne ikke, men hun var forlover for kona til fetteren min, så hun og kona til fettern min var gode venner gjennom mange år. Jeg var i det bryllupet for mange år siden (14?) men husker ikke hvordan hun så ut.

En trist trist hendelse....

Godt at du ikke var involvert på noen måte...!

Ja, de bodde visst sørafor før de flytta oppover til hennes hjemtrakter igjen. Fra ungdomsskolen husker jeg hun hadde mørkt, kort hår og var ei søt og beskjeden jente.

Vi var på ferie når det skjedde og jeg fikk vite det via en familie jeg kjenner som bor tre hus bortenfor huset som brant. Det var visst helt fryktelig... Utrolig at en brann kan spre seg så fort og at det kunne gå så galt midt på lyse dagen :-(

Skrevet

Ja, de bodde visst sørafor før de flytta oppover til hennes hjemtrakter igjen. Fra ungdomsskolen husker jeg hun hadde mørkt, kort hår og var ei søt og beskjeden jente.

Vi var på ferie når det skjedde og jeg fikk vite det via en familie jeg kjenner som bor tre hus bortenfor huset som brant. Det var visst helt fryktelig... Utrolig at en brann kan spre seg så fort og at det kunne gå så galt midt på lyse dagen :-(

Vet du mer om hvordan det skjedde og hvorfor ikke hun kom seg ut?

Fetteren min og kona og guttene bor der oppe i området - hun er derfra.

Skrevet

Vet du mer om hvordan det skjedde og hvorfor ikke hun kom seg ut?

Fetteren min og kona og guttene bor der oppe i området - hun er derfra.

Nå ble jeg nysgjerrig på hvem fetteren din er ;)

Foreldrene hennes bodde også i huset, men var ikke hjemme da det skjedde. Mannen hennes var ute og malte huset. Han kjente røyklukt, men trodde først det var noen som grillet. Plutselig oppdaget han at det brant og løp for å hente familien. Så vidt jeg vet fikk far tak i den tre år gamle datteren som mor fulgte til døra. Mor løp så inn for å hente sønnen på 1 år som sov i kjelleren. Plutselig var huset overtent og far kom seg ikke inn igjen.

Brannen startet i en kokeplate på kjøkkenet og de omkom av kullosforgiftning. Huset var overtent på få minutter...

Denne infoen har jeg mest fra media da jeg ikke har snakket med naboen deres annet enn på SMS - og vi kom fra ferie i forgårs kveld.

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig på hvem fetteren din er ;)

Foreldrene hennes bodde også i huset, men var ikke hjemme da det skjedde. Mannen hennes var ute og malte huset. Han kjente røyklukt, men trodde først det var noen som grillet. Plutselig oppdaget han at det brant og løp for å hente familien. Så vidt jeg vet fikk far tak i den tre år gamle datteren som mor fulgte til døra. Mor løp så inn for å hente sønnen på 1 år som sov i kjelleren. Plutselig var huset overtent og far kom seg ikke inn igjen.

Brannen startet i en kokeplate på kjøkkenet og de omkom av kullosforgiftning. Huset var overtent på få minutter...

Denne infoen har jeg mest fra media da jeg ikke har snakket med naboen deres annet enn på SMS - og vi kom fra ferie i forgårs kveld.

Han fetteren min er en koselig kar :-) Han kommer fra ei bygd lenger sør på Vestlandet - men han og kona har bodd på Sunnmøre siden bryllupet for ca 14 år siden.

De har tre gutter, på ca 2-3, 8 og 10 år.

De hadde tenkt å komme ned hit på ferie akkurat da brannen skjedde, og vi hadde besøk av foreldrene hans den dagen - derfor fikk jeg vite det kjapt hvem dette gjaldt (selv om ikke jeg kjente henne).

Skremmende hvor fort det skjedde da. Så fryktelig det må være for mannen og 3-åringen!!!!!

Skrevet

Han fetteren min er en koselig kar :-) Han kommer fra ei bygd lenger sør på Vestlandet - men han og kona har bodd på Sunnmøre siden bryllupet for ca 14 år siden.

De har tre gutter, på ca 2-3, 8 og 10 år.

De hadde tenkt å komme ned hit på ferie akkurat da brannen skjedde, og vi hadde besøk av foreldrene hans den dagen - derfor fikk jeg vite det kjapt hvem dette gjaldt (selv om ikke jeg kjente henne).

Skremmende hvor fort det skjedde da. Så fryktelig det må være for mannen og 3-åringen!!!!!

Ja, det er helt grusomt :-((

Jeg har alltid levd i troen på at bare man har gode røykvarslere osv., så er man trygg..., men :-/

Skrevet

Du har fortsatt ikke fått deg et liv?

Jeg er så heldig at jeg faktisk har både et liv hjemme og på jobb, unlike others who are too busy banging their own mother.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...