Gå til innhold

Lever


Inter

Anbefalte innlegg

Joa.. jeg lever. Hvis det er noen som husker meg. Det går all right med meg, mye jobbing, jobbing jobbing, og det holder meg gående. Jeg er fremdeles ensom og deppa, og sitter akkurat nå og drikker sjampis til mange peng som jeg fikk på jobb. Men likevel.. noe er bedre enn ikkeno. Jeg savner å leve. Jeg savner å kunne si "Jeg elsker deg" til noen. Men det kommer vel aldri til å skje, selv om det er så nydelig. Det fineste som fins. Det er vel ikke for meg.

Håper dere klarer dere bra, alle dere gamle DOL'erne både på dette forumet og på andre. Stå på folkens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I do remember:) Så hyggelig å høre fra deg igjen!:)

Jobbe, jobbe er ikke alltid det som er aller sunnest Inter...da glemmer vi...hva vil det si å leve..og det blir vårt valg..vil vi jobbe eller prøve å leve? Nå trodde ikke jeg du var sjampistypen, men heller den typen som ikke rekker butikken før ølsalget stenger:-) Men du finner ingen og si "jeg elsker til" hvis du bare jobber og drukner dine sorger i sjampis! -Og du...det er du som velger hvordan du skal leve..ingen andre!

God Sommer Klem kjære deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

*klemme*

Glad du er her.. glad du lever!

vet ikke hva jeg skal si til deg annet enn at som du vet er jeg her for deg når/hvis du trenger det!

tusen takk for praten vi hadde.. glad i deg vet du!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jada jeg husker deg,selv om det ikke er så forferdelig lenge siden jeg begynte å skrive her selv.

Sjampagne er godt det,himmelsk smak,men det samme gjelder for den som med alt annet bortsett fra kjærlighet,lykke og omsorg;får du for mye av det er det skadelig.

Livet går opp og ned og opp og ned,skal til Tusenfryd om ei uke og finne ut om det virkelig stemmer.

Ønsker deg lykke til med alt....

Kjempeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Inter!

Må bare få gi deg en laaaang, god oppmuntringsklem!!! Godt å høre at du er der, selv om det går både opp og ned. Men det gjør det jo for oss alle.

Stay in there - we care!!

Varm klem ligger her ---> X

Grete i DIXI :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord. :) Ritva, jeg rekker aldri ølsalget lengre fordi jeg jobber døgnet rundt 7 dager i uken virker det som. I de siste ukene blir det 60 til 75 timer i uka og det tar på. Men det er bedre slik. Da slepper jeg å sitte hjemme alene og sture hele kvelden.. hadde endelig en fridag på søndag, var godt. Men men.. en lever bare en gang, og jeg føler jeg ikke har begynt enda. Drukner meg selv i arbeid, det er jo slettes ikke bra.. men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yes, I remember you! :)

Nå må du ikke slite deg fullstendig ut med jobbing da, vennen. Men på en annen måte er det mange ganger bra å slite litt fysisk så man ikke får tid til å tenke og gruble og falle langt ned.

Skjønner at du savner en å si "jeg elsker deg" til. Det er nydelige ord både å få høre og å si. Men jeg er overbevist om at den jenta kommer inn i ditt liv, kanskje mens du minst aner det. Kjærligheten er rar sånn.

Ønsker deg alt mulig godt, Inter. Du er en flott person med masse varme og kjærlighet i deg.

Stå på!

*kjempeklemmer* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...