Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tatt bilde av deg selv nå da Jølsen, med hode der du pleier å ha det.

Skrevet

Har du tatt bilde av deg selv nå da Jølsen, med hode der du pleier å ha det.

Nei, dette er ikke meg, Dette er et bilde av deg. Du var den eneste jeg kom på i farta som har den største åpningen. Hadde det ikke vært så merkelig fasong, kunne det strengt talt minnet veldig om mora di.

Skrevet

Nei, dette er ikke meg, Dette er et bilde av deg. Du var den eneste jeg kom på i farta som har den største åpningen. Hadde det ikke vært så merkelig fasong, kunne det strengt talt minnet veldig om mora di.

Jeg hører det gjaller i åpningen Jølsen når du snakker:-)

Skrevet

Jeg hører det gjaller i åpningen Jølsen når du snakker:-)

Da får du begynne med knipeøvelser for å stenge det verste trekket. Kanskje ta på deg ei lue eller noe.

Skrevet

He, he , er det mulig! Undrer meg over hvor du finner all galskapen ;0)

Skrevet

Da får du begynne med knipeøvelser for å stenge det verste trekket. Kanskje ta på deg ei lue eller noe.

Som vanlig Jølsen så klarer du ikke lese, det blir raskt for komplisert for deg. Det er dine ører det trekker rundt. Skjønner godt at det ikke er så lett for deg dette.

Skrevet

Som vanlig Jølsen så klarer du ikke lese, det blir raskt for komplisert for deg. Det er dine ører det trekker rundt. Skjønner godt at det ikke er så lett for deg dette.

''Som vanlig Jølsen så klarer du ikke lese''

Kanskje du burde se hvordan du satte opp setningen din da? Nei, det ble nok litt vanskelig for deg å se skjønner jeg. Fistik.

Skrevet

''Som vanlig Jølsen så klarer du ikke lese''

Kanskje du burde se hvordan du satte opp setningen din da? Nei, det ble nok litt vanskelig for deg å se skjønner jeg. Fistik.

Hehe, nåja, det er vel ikke akkurat første gangen at vi ser at ting blir fort litt for komplisert for deg Jølsen, så du kan ikke hele tiden skylde på dårlig setningsoppbygging.

Du er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen vet du.

Skrevet

Hehe, nåja, det er vel ikke akkurat første gangen at vi ser at ting blir fort litt for komplisert for deg Jølsen, så du kan ikke hele tiden skylde på dårlig setningsoppbygging.

Du er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen vet du.

Ha ha, for en dust du også må være i det virkelige liv. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg, jeg bare smiler. Du er rett og slett mindre intelligent, faktisk dum. Heldigvis ikke mitt problem. I've got it all, synd du ikke vet mitt virkelige navn, så tror jeg du hadde blitt så forskrekket at du faktisk hadde driti i buksa :-)

Skrevet

Ha ha, for en dust du også må være i det virkelige liv. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg, jeg bare smiler. Du er rett og slett mindre intelligent, faktisk dum. Heldigvis ikke mitt problem. I've got it all, synd du ikke vet mitt virkelige navn, så tror jeg du hadde blitt så forskrekket at du faktisk hadde driti i buksa :-)

Hehe, jaja Jølsen, tviler sterkt på at jeg skulle drite i buksa av deg. Ikke rart at jeg alltid får meg en god liten latter av deg:-)

Dette er rett og slett fornøyelig.

Skrevet

Hehe, jaja Jølsen, tviler sterkt på at jeg skulle drite i buksa av deg. Ikke rart at jeg alltid får meg en god liten latter av deg:-)

Dette er rett og slett fornøyelig.

I know, bare synd du ikke skjønner det selv! Knock, knock, who's there?

Skrevet

I know, bare synd du ikke skjønner det selv! Knock, knock, who's there?

*lol*...du er en artig skrue...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...