frk.s Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Jeg er såvidt i gang med omskoleringsprosess med nav og lurer på om noen vet hva som skjer økonomisk om jeg blir gravid, mens jeg omskoleres (studier)..? Takknemmlig for alle svar!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Er det yrkesrettet attføring du er på? (Er ikke helt inni de forskjellige tingene.) Om det er det, så får du ingenting og nada når du får barn. Elendig system. Om det du snakker om er noe annet enn yrkesrettet attføring så vet jeg ikke. 0 Siter
frk.s Skrevet 18. august 2008 Forfatter Skrevet 18. august 2008 Er det yrkesrettet attføring du er på? (Er ikke helt inni de forskjellige tingene.) Om det er det, så får du ingenting og nada når du får barn. Elendig system. Om det du snakker om er noe annet enn yrkesrettet attføring så vet jeg ikke. Oi! Takk! Jeg er ikke på yrkesrettet attføring ennå, men skjønner at dette er noe jeg må undersøke grundig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.