Gå til innhold

Trønder-dialekt

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

Pføy, den kommentaren overser jeg glatt ;-)

Forresten... Husker du vi diskuterte kinderegg her inne en eller annen gang? Jeg nevnte at vi kjøpte annerledes kinderegg i Spania enn her hjemme. Du hadde kun sett de "norske" kindereggene, så jeg trodde de hadde slutta med den typen ungene mine alltid vil ha når de kommer til Spania ;)

Vi var i Spania i nesten tre uker og kom hjem mandag kveld. Hos "oss" har de kindereggene "våre", så ungene ble jublende glade :) Carrefour hadde dem iallefall :)

Hehe ;-)

Vet du, jeg tror jeg har sett disse kindereggene du snakker om nà! Har de plastikk isteden for papir rundt eggene, og sà er det sjokoladefyll inni? Jeg tror det var det jeg sà da dattera mi kjòpte seg ett for en stund siden...

Hadde dere en fin tur da?

Skrevet

Hehe ;-)

Vet du, jeg tror jeg har sett disse kindereggene du snakker om nà! Har de plastikk isteden for papir rundt eggene, og sà er det sjokoladefyll inni? Jeg tror det var det jeg sà da dattera mi kjòpte seg ett for en stund siden...

Hadde dere en fin tur da?

Det stemmer - og i den ene halvdelen er det en leke og i den andre hvit sjokolade med to brune sjokoladekuler, samt ei skei til å spise med. O'lykke ;-)

Vi hadde det helt supert og storkoste oss der nede i 17 dager :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...