Gjest Angela26 Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Pføy, den kommentaren overser jeg glatt ;-) Forresten... Husker du vi diskuterte kinderegg her inne en eller annen gang? Jeg nevnte at vi kjøpte annerledes kinderegg i Spania enn her hjemme. Du hadde kun sett de "norske" kindereggene, så jeg trodde de hadde slutta med den typen ungene mine alltid vil ha når de kommer til Spania Vi var i Spania i nesten tre uker og kom hjem mandag kveld. Hos "oss" har de kindereggene "våre", så ungene ble jublende glade Carrefour hadde dem iallefall Hehe ;-) Vet du, jeg tror jeg har sett disse kindereggene du snakker om nà! Har de plastikk isteden for papir rundt eggene, og sà er det sjokoladefyll inni? Jeg tror det var det jeg sà da dattera mi kjòpte seg ett for en stund siden... Hadde dere en fin tur da? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hehe ;-) Vet du, jeg tror jeg har sett disse kindereggene du snakker om nà! Har de plastikk isteden for papir rundt eggene, og sà er det sjokoladefyll inni? Jeg tror det var det jeg sà da dattera mi kjòpte seg ett for en stund siden... Hadde dere en fin tur da? Det stemmer - og i den ene halvdelen er det en leke og i den andre hvit sjokolade med to brune sjokoladekuler, samt ei skei til å spise med. O'lykke ;-) Vi hadde det helt supert og storkoste oss der nede i 17 dager 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.