Gjest mora2 Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14381894 Var hvertfall en ærlig selger ;0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Ja, han var ærlig! Jeg skulle gjerne hatt den sykkelen. Den ble jo omtrent gitt bort. Kanskje den ville endt opp som kleshenger her også 0 Siter
Gjest 2Late(again!) Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 annonsen var visst borte nå når jeg klikket på linken...hva gikk det ut på? 0 Siter
guttas Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 annonsen var visst borte nå når jeg klikket på linken...hva gikk det ut på? Neida, den er ikke borte. Har nettopp vært inne og sett på den. Festlig! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Ja, han var ærlig! Jeg skulle gjerne hatt den sykkelen. Den ble jo omtrent gitt bort. Kanskje den ville endt opp som kleshenger her også Vi kjøpte en knallgod ergmetersykkel for et par-tre år siden. Ble brukt ivrig av både meg og min kjære en stund - for så å gå over til et velegnet håndklestativ :-) Siste sykkeltur med den var vel i januar.... I sommer spurte min søster om å få låne den litt, så nå har den flyttet. Tror de gjør mer nytte som sykkel der enn som klesstativ hos oss :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.