Gå til innhold

Virus som Norton ikke tar

Anbefalte innlegg

Gjest Anti Virus
Skrevet

Et virus som heter Antivirus 2008 er for avansert for Norton ser det ut til. Norton har oppdaget det, og sier til og med at det er fjernet, men det stemmer ikke. Er det noen som vet om et program som kan fjerne dette viruset? Det har vært i omløp en stund ser det ut til, men er det ingen som har klart å fikse det enda?

Skrevet

Fy faen, jeg fikk det viruset, Antivirus 2008. Etter å ha streva jævlig her hjemme med å fjerne det selv, måtte jeg bite i det sure eplet og faktisk spørre andre om hjelp. Måtte til og med sende inn PCn til service, fordi ingen andre klarte å få fjerna det. 750 kroner betalte jeg for det, da var jeg blid!

Nei, Norton tar det vanligvis ikke.

Jeg fikk viruset ved å laste ned noe oppgradering til mediaspilleren min.

Skrevet

Fy faen, jeg fikk det viruset, Antivirus 2008. Etter å ha streva jævlig her hjemme med å fjerne det selv, måtte jeg bite i det sure eplet og faktisk spørre andre om hjelp. Måtte til og med sende inn PCn til service, fordi ingen andre klarte å få fjerna det. 750 kroner betalte jeg for det, da var jeg blid!

Jeg vet at du misliker meg sterkt og alt det der men jeg prøver meg på å spørre deg likevel siden det virker som du har litt peling.

Jeg har akkurat kjøpt meg ny laptop, har Norten antivirus jeg også, men er det andre ting jeg bør ha i tillegg, for å sørge for at pc'en min er godt beskyttet?

Skrevet

Jeg vet at du misliker meg sterkt og alt det der men jeg prøver meg på å spørre deg likevel siden det virker som du har litt peling.

Jeg har akkurat kjøpt meg ny laptop, har Norten antivirus jeg også, men er det andre ting jeg bør ha i tillegg, for å sørge for at pc'en min er godt beskyttet?

Du får bruke noen kondomer.

Skrevet

Du får bruke noen kondomer.

Du klarte ikke sette ditt sterke hat for meg til side nei.

Gjest dumdida
Skrevet

Du klarte ikke sette ditt sterke hat for meg til side nei.

Hehe, denne gangen var han jo faktisk litt morsom da. :-)

Du må ha en god firewall og gjerne ad-aware og spybot.

Skrevet

Hehe, denne gangen var han jo faktisk litt morsom da. :-)

Du må ha en god firewall og gjerne ad-aware og spybot.

joda han kan være morsom men stort sett bare på min bekostning.. men samme det

ok.. adaware og spybot ja. jeg er alltid usikker på hva som gjør pc'en bedre og hva som egentlig bare gjør mer skade. har du en link til der du har lastet ned adaware fra?

Gjest xbellax
Skrevet

Forsøk AVG istede, den tar det meste, helst den betal versjonen, koster ikke mye heller.

Gjest Anti Virus
Skrevet

prøv å laste ned Spyware Doctor...helt gratis

Ja, det var gratis og laste ned og gjøre et søk, men skal man fjerne det som det fant, må man bestille og betale.

Skrevet

Ja, det var gratis og laste ned og gjøre et søk, men skal man fjerne det som det fant, må man bestille og betale.

Ja, for det er jo veldig mye vits i å vite at man har virus når man ikke får fjerna det. Lenge leve grådigheten!

Gjest Anti Virus
Skrevet

Det ser ut som jeg også må bite i det sure eplet, men du hadde jo fått fjernet det billig da, jeg må betale ca. 1200-1400 kroner sa de på Lefdal. Og det verste er at de kanskje ikke klarer og fjerne det sa de, men at de må ta ut alt sammen og legge inn på nytt, dvs at jeg mister masse programmer, for det klarte de ikke å legge inn igjen.

Skrevet

Det ser ut som jeg også må bite i det sure eplet, men du hadde jo fått fjernet det billig da, jeg må betale ca. 1200-1400 kroner sa de på Lefdal. Og det verste er at de kanskje ikke klarer og fjerne det sa de, men at de må ta ut alt sammen og legge inn på nytt, dvs at jeg mister masse programmer, for det klarte de ikke å legge inn igjen.

Dummeste jeg har hørt på lenge. Den bittelille PCbutikken rundt hjørnet her jeg bor, tok egentlig bare 500, men jeg ba om å få gjort noe annet i tillegg, det var derfor jeg betalte 750. Lefdal er jo en stor kjede, de tar blodpriser på reparasjoner. Elkjøp også. Det burde gjøre er å se deg om etter en liten nærbutikk som driver for seg selv, det kan ofte lønne seg rent prismessig.

Gjest Anti Virus
Skrevet

Dummeste jeg har hørt på lenge. Den bittelille PCbutikken rundt hjørnet her jeg bor, tok egentlig bare 500, men jeg ba om å få gjort noe annet i tillegg, det var derfor jeg betalte 750. Lefdal er jo en stor kjede, de tar blodpriser på reparasjoner. Elkjøp også. Det burde gjøre er å se deg om etter en liten nærbutikk som driver for seg selv, det kan ofte lønne seg rent prismessig.

Sier du det ja. Kanskje jeg skulle sjekke litt rundt da, før jeg leverer den. Det var der jeg kjøpte den, så jeg tenkte de kunne gjøre best jobb. Fant noe som heter datasevicen.net. De tar 300 kroner timen, men da spørs det jo hvor mange timer de bruker på slikt. Må de bruke 4 timer så blir det jo det samme. Takk for info, jeg skal sjekke litt.

Skrevet

Sier du det ja. Kanskje jeg skulle sjekke litt rundt da, før jeg leverer den. Det var der jeg kjøpte den, så jeg tenkte de kunne gjøre best jobb. Fant noe som heter datasevicen.net. De tar 300 kroner timen, men da spørs det jo hvor mange timer de bruker på slikt. Må de bruke 4 timer så blir det jo det samme. Takk for info, jeg skal sjekke litt.

Ikke godta timepris når du har PCn til service, bli enig om en pris, og få bekreftelse på at dere har blitt enige om denne prisen. Hvis de sier tjenesten kommer til å koste 5-600, be om å få det skriftlig. Timepris er lureri, da kan de bare ha PCn din lengre, mens de selv sitter og spiser og ser på TV.

Skrevet

Søk på navnet på viruset. Som regel finner man gratis løsninger på "geekeforumer".

Skrevet

joda han kan være morsom men stort sett bare på min bekostning.. men samme det

ok.. adaware og spybot ja. jeg er alltid usikker på hva som gjør pc'en bedre og hva som egentlig bare gjør mer skade. har du en link til der du har lastet ned adaware fra?

Same shit, shitface!

Skrevet

Same shit, shitface!

Hehe jeg tror du liker meg litt jeg

Skrevet

Hehe jeg tror du liker meg litt jeg

Ja, jeg har bare vært redd for å innrømme det. Er veldig svak for billige misfostre, you got me there!

Skrevet

Ja, jeg har bare vært redd for å innrømme det. Er veldig svak for billige misfostre, you got me there!

Misfostre faktisk. Du overgår deg selv stadigvekk.

Du har sagt før at du vet hvem jeg er i rl.. var det tull?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...