Gå til innhold

Virus som Norton ikke tar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Misfostre faktisk. Du overgår deg selv stadigvekk.

Du har sagt før at du vet hvem jeg er i rl.. var det tull?

Nei.

Skrevet

Nei.

Jaha, og hvordan vet du hvem jeg er da?

Skrevet

Jaha, og hvordan vet du hvem jeg er da?

Vært ute med deg flere ganger. Kanskje dumt å skrive det her. You asked, now buzz off.

Skrevet

Vært ute med deg flere ganger. Kanskje dumt å skrive det her. You asked, now buzz off.

Det er klart jeg blir nysgjerrig. Nevn et utested vi har vært på da

Gjest Ruskomsnusk
Skrevet

Du klarte ikke sette ditt sterke hat for meg til side nei.

At du en gang gidder...

Vel, du har firewall i windowsen din så det bør du ikke tenke på.

Du bør ha Adaware og Spyboth S&D...disse to finner du her...

http://www.pintoen.com/program/

(det er foresten programmer som leter opp og fjerner spionvareprogrammer, trojanere etc. som ikke er virus, og som derfor ikke blir luket ut av antivirusprogrammet ditt)

Norton og Norman mfl. er noe tunge og krever en del resurser av maskinen. Men nå er vel maskinene såpass bra alle sammen at det nok ikke gjør noe. Det er i allefall ikke nødvendig å betale for et godt antivirusprogram lenger...Jeg anbefaler AVG...som du kan finne på samme siden på linken over.(når Norton din går ut, hvis du blir lei den el)

Surf med vett og forstand...vær veldig forsiktig med hvor du går, hva du laster ned osv.

Si aldri ja til slike ting som "gratis test av pc din for spyware, last ned..." etc.

Jeg var medlem av et pc blad tidligere...husker ikke hva det heter...men det var kjempebra og det vil jeg anbefale til folk. Det fulgte alltid med masse flotte programmer, og det var tester av diverse, gode forklaringer osv. Masse å lære. Det hender de ringer rundt og tilbyr abb. for en god penge. Var verdt det i allfall.

:)

Gjest det beste
Skrevet

Norman Antivirus er jo et veldig bra virusprogram.

Skrevet

Jeg vet at du misliker meg sterkt og alt det der men jeg prøver meg på å spørre deg likevel siden det virker som du har litt peling.

Jeg har akkurat kjøpt meg ny laptop, har Norten antivirus jeg også, men er det andre ting jeg bør ha i tillegg, for å sørge for at pc'en min er godt beskyttet?

Siden jølsen ikke er spesielt glup og gir deg noen tips så skal du få en link med 15 gratis sikkerhetsprogrammer av meg som du kan ta en nærmere titt på om du vil:)

http://www.idg.no/computerworld/article103449.ece?image=1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...