Gjest bekymret katteeier Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Pus har spist ok i dag og vært ute en god del. Hun kom hjem sånn i åttetida. Da jeg løftet henne opp ble hun irritabel og mjauet kraftig. Senere da jeg klappet henne på magen, så reagerte hun likedan. Hun virker irritabel og som hun har vondt en plass. Prøvde å ta på buken/sidene og det virker som hun har vondt når jeg tar på der... Er så bekymra, hva kan det være? Kan jeg ut i fra dette ringe vakttelefonen på veterinæren eller bør jeg vente til i morra? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Jeg ville tatt en tlf til veterinaeren og hòre hva de sier. 0 Siter
frosken Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Bikkja mi fikk vepsestikk i dag, og likte det dårlig. Det kryr med halvdaue veps ute nå, så det kan være en såpass enkel årsak . Hvis katten puster ok, og ser ut til å ha en relativt ok almentilstand, så hadde jeg ventet til i morgen med å evt. kontakte veterinær. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Tror det er løpetid for katten din, da blir de helt ustabile, så katten må få fjernet, ja du vet! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Tror det er løpetid for katten din, da blir de helt ustabile, så katten må få fjernet, ja du vet! Hehe :-) Det du sier fàr meg til à tenke pà da jeg hadde en katt med lòpetid en gang, og hun gikk og dro bakbeina etter seg...Jeg ble jo livredd og sà for meg at hun hadde blitt pàkjòrt og lamma i bakroppen. Hun mjaua og skreik ogsà. Veterinaeren humret bare, det viste seg at katta bare var kàt! Men for en merkelig oppfòrsel... Sà det kan vaere du har rett hidi! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Bikkja mi fikk vepsestikk i dag, og likte det dårlig. Det kryr med halvdaue veps ute nå, så det kan være en såpass enkel årsak . Hvis katten puster ok, og ser ut til å ha en relativt ok almentilstand, så hadde jeg ventet til i morgen med å evt. kontakte veterinær. ''Bikkja mi fikk vepsestikk i dag, og likte det dårlig.'' Jøss :-) 0 Siter
frosken Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 ''Bikkja mi fikk vepsestikk i dag, og likte det dårlig.'' Jøss :-) Han ble stukket i munnen, og ble ganske dårlig en stund. Heldigivis hadde vi kortison. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Han ble stukket i munnen, og ble ganske dårlig en stund. Heldigivis hadde vi kortison. Stakkars. Hadde en hund en gang som hadde fått elveblest i løpet av natta, fikk helt sjokk da bikkja sto i gangen om morgenen med den digre verandaleppa og et ansikt som ligna en tyggisboble. Leppene og kinnene sto rett ut til hver sin side. Gikk over etter en språyte hos Doktor Dyregod da heldigvis. 0 Siter
Gjest lettet katteeier Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Ville bare skrive at det gikk bra. Ringte vakttelefonen til veterinær i går og han sa at hun antakelig bare hadde fått et bitt. Jeg så det an til i dag morges og da var hun god som ny 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.