Gå til innhold

På sjekker'n på sms...

Gjest liker ikke avstand noe særlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tilbrakt sommeren på mine foreldres hytte og har hatt sommerjobb like ved. Der møtte jeg en utrolig bra type, med enkelte mennesker bare "klikker" du med en gang, og sånn var det med han..:) Er så oppover ørene forelska, men det er selvfølgelig et problem og det er da at vi bor i ulike byer, ganske langt fra hverandre. Det høres jo egentlig ikke ut som om det er "liv laga", men jeg veit jo om folk som har klart det..

Så, hvordan skal jeg holde på interessen hans kun via meldinger, e-post og telefon? Noen som har tips? Jeg skriver jo den typiske: Hei, har du hatt en fin dag, i dag har jeg gjort blablabla" men føler det er litt kjedelig og pregløst.

Skrevet

Du vil ikke høre dette, men jeg sier det likevel: Du klarer ikke holde på en manns interesse kun via meldinger, telefonsamtaler og mail. Ikke i lengden. Da må dere bli enige om at dere flytter eller noe.

Skrevet

Du vil ikke høre dette, men jeg sier det likevel: Du klarer ikke holde på en manns interesse kun via meldinger, telefonsamtaler og mail. Ikke i lengden. Da må dere bli enige om at dere flytter eller noe.

Ja, det er det jeg innerst inne veit men ikke orker å ta inn over meg. For jeg har møtt mange menn som ikke har behandlet meg noe bra, og når jeg for en gangs skyld møter en som behandler meg med respekt, da er det for lang avstand mellom oss:(

Skrevet

Ja, det er det jeg innerst inne veit men ikke orker å ta inn over meg. For jeg har møtt mange menn som ikke har behandlet meg noe bra, og når jeg for en gangs skyld møter en som behandler meg med respekt, da er det for lang avstand mellom oss:(

M-m, skjønner frustrasjonen. Kjipt når man endelig finner noen som passer, at det er avstand osv. Du får se hvordan det går da vet du, om dere kanskje kan treffes ofte i tiden som kommer, kanskje hver helg eller noe, for å se hvor dere har hverandre. Hvis det blir alvorlig, er nok den eneste løsningen at en av dere flytter til den andre.

Lykke til, håper det ordner seg!

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Du klarer ikke holde på en manns interesse kun via meldinger, telefonsamtaler og mail. Ikke i lengden.''

Det er fint mulig hvis man er innstilt på det, det vet jeg av erfaring.

Ei jeg kjenner ble sammen med og "kjent med" typen rett før ho flytta for å bo et annet sted et år, og de er fortsatt sammen seks år etterpå. Selv bodde jeg og gubben langt fra hverandre to av de tre første årene vi var sammen, det også fungerte fint. Så du må ikke være så kategorisk!

Skrevet

''Du klarer ikke holde på en manns interesse kun via meldinger, telefonsamtaler og mail. Ikke i lengden.''

Det er fint mulig hvis man er innstilt på det, det vet jeg av erfaring.

Ei jeg kjenner ble sammen med og "kjent med" typen rett før ho flytta for å bo et annet sted et år, og de er fortsatt sammen seks år etterpå. Selv bodde jeg og gubben langt fra hverandre to av de tre første årene vi var sammen, det også fungerte fint. Så du må ikke være så kategorisk!

Det jeg mente var at man ikke kan forvente at en mann er trofast hvis de bor fra hverandre i lang tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...