Gå til innhold

VG fra en dato i 1997, mulig å oppdrive??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan få tak i et eksemplar av VG fra en spesifikk dato i 1997? Skulle så gjerne hatt den...

Er dette noe VG har liggende tro??

Skrevet

De har papirarkiv, så det er nok absolutt mulig. Send dem en mail for å høre hvordan det er enklest å ordne det. Mulig du må betale litt, men det er en fordel at du har nøyaktig dato.

Skrevet

De har papirarkiv, så det er nok absolutt mulig. Send dem en mail for å høre hvordan det er enklest å ordne det. Mulig du må betale litt, men det er en fordel at du har nøyaktig dato.

Men åssen i all videste skal jeg finne mailadressen til vg, ikke vg nett, men papir vg:o)

Er vel ikke samme det?

Persille1365381127
Skrevet

Men åssen i all videste skal jeg finne mailadressen til vg, ikke vg nett, men papir vg:o)

Er vel ikke samme det?

Ehm, det er samme avisen...

Bare send en mail til redaksjonen og spør?

Skrevet

Ehm, det er samme avisen...

Bare send en mail til redaksjonen og spør?

Bruk Infomaster-adressen her, og be om at henvendelsen videresendes til riktig sted:

http://vginfo.vg.no/ (se nederst på siden)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Atekst har lagret artikler fra VG fra 1997.

Er det hele avisen du trenger, eller bare en bestemt artikkel?

Skrevet

Atekst har lagret artikler fra VG fra 1997.

Er det hele avisen du trenger, eller bare en bestemt artikkel?

Hva er atekst? Jeg trenger hele avisen jeg da...:o) Hvordan tar jeg kontakt med de da?

Skrevet

Bruk Infomaster-adressen her, og be om at henvendelsen videresendes til riktig sted:

http://vginfo.vg.no/ (se nederst på siden)

ok, takker så masse, da har jeg sendt de en forespørsel... Artig å se om de har de da!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva er atekst? Jeg trenger hele avisen jeg da...:o) Hvordan tar jeg kontakt med de da?

Atekst er et arkiv over artikler i norske aviser. Det ble opprinnelig startet av Aftenposten, derav navnet.

Man må abonere for å ha tilgang på det, men de fleste bibliotek har denne tilgangen. Så om du bare skulle hatt en eller flere artikler, kunne du fått hjelp der. Men siden du trenger hele avisen, må du nok kontakte VG i stedet.

Skrevet

ok, takker så masse, da har jeg sendt de en forespørsel... Artig å se om de har de da!

Minner meg om da søstra mi skulle få tak i førstesiden på VG fra den dagen kjæresten hennes (nå eks) ble født. Stakkaren på arkivet til VG lette og lette og lette... Til slutt gikk det et lys opp for ham, han var født på en søndag og dette var leeeenge før søndagsavisenes tid. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...