Hushjelpen Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Noen som vet om man kan få tak i et eksemplar av VG fra en spesifikk dato i 1997? Skulle så gjerne hatt den... Er dette noe VG har liggende tro?? 0 Siter
laban Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 De har papirarkiv, så det er nok absolutt mulig. Send dem en mail for å høre hvordan det er enklest å ordne det. Mulig du må betale litt, men det er en fordel at du har nøyaktig dato. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 De har papirarkiv, så det er nok absolutt mulig. Send dem en mail for å høre hvordan det er enklest å ordne det. Mulig du må betale litt, men det er en fordel at du har nøyaktig dato. Men åssen i all videste skal jeg finne mailadressen til vg, ikke vg nett, men papir vg:o) Er vel ikke samme det? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Men åssen i all videste skal jeg finne mailadressen til vg, ikke vg nett, men papir vg:o) Er vel ikke samme det? Ehm, det er samme avisen... Bare send en mail til redaksjonen og spør? 0 Siter
laban Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Ehm, det er samme avisen... Bare send en mail til redaksjonen og spør? Bruk Infomaster-adressen her, og be om at henvendelsen videresendes til riktig sted: http://vginfo.vg.no/ (se nederst på siden) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Atekst har lagret artikler fra VG fra 1997. Er det hele avisen du trenger, eller bare en bestemt artikkel? 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Atekst har lagret artikler fra VG fra 1997. Er det hele avisen du trenger, eller bare en bestemt artikkel? Hva er atekst? Jeg trenger hele avisen jeg da...) Hvordan tar jeg kontakt med de da? 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Bruk Infomaster-adressen her, og be om at henvendelsen videresendes til riktig sted: http://vginfo.vg.no/ (se nederst på siden) ok, takker så masse, da har jeg sendt de en forespørsel... Artig å se om de har de da! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hva er atekst? Jeg trenger hele avisen jeg da...) Hvordan tar jeg kontakt med de da? Atekst er et arkiv over artikler i norske aviser. Det ble opprinnelig startet av Aftenposten, derav navnet. Man må abonere for å ha tilgang på det, men de fleste bibliotek har denne tilgangen. Så om du bare skulle hatt en eller flere artikler, kunne du fått hjelp der. Men siden du trenger hele avisen, må du nok kontakte VG i stedet. 0 Siter
laban Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hva er atekst? Jeg trenger hele avisen jeg da...) Hvordan tar jeg kontakt med de da? http://www.retriever-info.com/?lang=no 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 ok, takker så masse, da har jeg sendt de en forespørsel... Artig å se om de har de da! Minner meg om da søstra mi skulle få tak i førstesiden på VG fra den dagen kjæresten hennes (nå eks) ble født. Stakkaren på arkivet til VG lette og lette og lette... Til slutt gikk det et lys opp for ham, han var født på en søndag og dette var leeeenge før søndagsavisenes tid. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.